Fantastisk timing.

Det har hant nagot med min dator !!!
Jag vet inte om det ar sladden eller batteriet som spokar igen, men det gar hur som helst inte att sla pa den, vilket kanns sadar JATTEBRA nu nar jag har sa lite tid och sa mycket att blogga om.
KKKKKKK.
Sa nu lanar jag min vardfamiljs dator for typ forsta gangen sedan jag kom hit for att forvarna er, mitt nasta inlagg blir nog fran sverige.
Men Det kanns faktiskt helt okej att aka nu.. JAg har koll pa bagaget, aven om en del av det inte ar skickat ( PANIKEN ) och hejdakramar, kort, presenter, mejl/sms och diverse hejda .. .. Event har utdelats.
Talen har hallts.
Breven har skrivits.
Adresser har bytts och jag ska sluta halla lada om allt det har, jag har sovit for lite for att kunna skriva nagot vettigt och snart kommer jag bara dra nagot jattekonstigt internskamt sa att ingen fattar nagonting, haha.
Point is.
Mitt nasta inlagg lar bli fran sverige, nar jag har en dator som sammarbetar med mitt USBminne dar jag for tillfallet lagrar alla mina japanbilder och hej och ha, ska fortfarande skriva och bildbomba om allt jag namnde i mitt forra inlagg for de som ar intresserade, och sa ska jag skriva en sadan dar .. Resumé pa hur det ar att vara utbytare i japan och sadar, sadant som man faktiskt har NYTTA av att lasa nar man ar/ska bli/funderar pa att bli utbytesstudent i japan istallet for mitt vanliga svammel, haha.
Tack till alla som last fram tills nu !
Som sagt, jag aker snart hem men bloggen lar fortsatta nagon manad eller sa till.
Men for naow..
いってきます

Kommentarer
Postat av: TOMAS ÄLSKLING <3

Jag tkr om ditt svammel, it makes sense 8'3

2011-01-10 @ 10:16:15
Postat av: OUI

håller med! Det är trevligt med svammel^^ 8D

åhh, du kommer hem snarrrttt! :DD du får vara beredd på att jag kommer att krama sönder dig! hihihihi <3

2011-01-10 @ 10:47:26
Postat av: Kristin

Åhhhh!! ^^ Jag saknar dig jätte mycket 8D Snart är du hemma hos oss i kalla Sverige <3 Imorgon börjar vi skolan och då får jag se min älskade Gatukorsning! Puss puss <3<3

2011-01-10 @ 12:47:09
Postat av: Margareta Ponten Börjeson

Ja, vad säger man! Ett så begåvat barn! Välkommen hem F.

2011-01-10 @ 13:51:50
Postat av: Leia ♥

Vart är du?

2011-01-19 @ 13:34:53
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Fanny

Om man åker till Japan som typ utbytesstudent, måste man kunna flytande japanska före man åker, eller lär man sig liksom där sen? ^^

2011-01-21 @ 16:22:43
URL: http://fanipala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0