Bara dagar kvar nu ..

Och hejdå, och hejdå och hejdå.
Jag har fått .. .. Tre stycken hejdåsägande den senaste tiden.
Ett med en julfest på kören som var så länge sedan att jag inte orkar blogga om den, en med min underbara bandklubb och en idag, sista dagen i skolan, usch, det var jobbigt och underbart.
Mwerk.
Have das obligatoriska bildspam.
Min keionklubb. ♥
Miki och Nao-chan
Miki nr 2 !
Vi har två stycken Miki i klubben, båda heter samma sak, stavas likadant och uttalas likadans.
Ggggg, hjälp.
Jag var så TRÖTT. Dagen innan hade jag sprungit på Disneyland med Cornelia, det var inte kul att släpa sig upp sju på morgonen dagen efter då inte.. Det här är i alla fall Miki nr 2 utan tavla uppkörd i facet.
Alltså .. .. Jag insåg aldrig hur LITEN Kaede är förrän jag såg den här bilden.
Hur kan längd vara så orättvist fördelat ibland ? Jag skulle ge henne 15 cm utan att blinka.
Alltså gruppbild .. .. Förra gången vi skulle ta det så blev hälften av personerna indragna med våld, och den här gången var vi ju i en lokal som egentligen är en övningsstudio för band, vilket innebar att för att få med alla som var där så fick vi be några band som satt och väntade på sin tur att flytta på sig, engagera en i personalen att ta fotot, mixtra med ljuset, och sedan var det ändå alltid någon som tittade åt ett annat håll, blundade eller blev suddig.
Ah well.
Fick hejdå-presenter av alla också, trots att det egentligen borde vara JAG som skulle gett DEM presenter med tanke på att jag måste ha varit till jättemycket besvär för dem under året, men så blev det inte ..
De hade knåpat ihop ett messagecard, en .. fyrkantig pappskiva som alla hade skrivit ett litet meddelande på - jag höll på att komma på dem när de satt och knåpade med det, för mina närmaste kompisar hade gått ut ur rummet där vi var, så jag gick för att leta efter dem, så satt de ute i lobbyn, och helt plötsligt så utropar Miki "NEJMEN OLIVIA ?!?!?" och Seika, vår basist, slänger sig headfirst ner över bordet/mitt messagecard, varpå jag blev ivägsläpad med ursäkten om att Miki ville ha hjälp med sin gitarr. För jag är ju så mycket bättre än vad hon som är gitarrist är. Hrmm. Tur för dem att jag är så sjukt clueless när det gäller att hålla hemligheter från mig, jag går på det mesta. - en solfjäder fick jag av Nakamura-kun ( glasögon, mitten längst fram ) som jag pratat med MAX tre gånger under året för att jag tyckte att han såg så arg ut ( .. ) med under den här dagen pratade vi jättemycket, och jag gick ju miste om en jätteskön människa under mitt år här, suck.
Och av min Miki, min fina, fina Miki ( rutig skjorta till höger om mig ), så fick jag en lunchlåda, en plastlåda för att översätta det till svennesättet, plus ett par ätpinnar med Rilakkuma på - för jag hade sagt att jag tyckte att de var söta och att jag borde köpa med mig en japansk lunchlåda hem till sverige någon gång - men det var ju nästan en månad sedan jag sade det !!!
Blev så glad. ♥
Måste säga att jag verkligen lyckats att omge mig med något av det finaste umgänge jag kunnat hitta här i japan, hade jag inte gått med i bandklubben hade inte japan känts hälften så värt som det gör nu. ♥
Här är en liten video från när vi fjantade oss lite allmänt och när vi spelade bingo .. .. Haha, vi är så hardcore.
Och med det här, så ska jag gå och SOVA, för klockan är halv ett, IGEN, och jag ska upp åtta imorgon, och nej .. Suck, när jag kommer tillbaka till sverige ska jag SOVA.

Kommentarer
Postat av: lindaklarin

Det är fint att vara lång 8D

Du är fin 8D<3

2011-01-07 @ 17:04:38
Postat av: Julia

åhh. Jag känner verkligen hur mycket jag vill åka till japan när jag läser din blogg.

Din blogg är så mysig. hihihi.

2011-01-07 @ 21:45:12
URL: http://sockergrynet.se/mywonderland
Postat av: Margareta Ponten Börjeson

Vet du, jag kommer att sakna din blogg, men nu får jag ju dig livslevande i stället. Du har nära till mig och mormor, såjag förväntar mig besök ofta. Kram F.

2011-01-08 @ 10:18:36
Postat av: jessica

Var det paprikapringels jag såg ? :)

2011-01-09 @ 01:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0