JAG LOVAR !

Sista, jag svär, SISA gången jag byter blogg nu !
I alla fall bloggnamn, ahem, ahem.

Okej.
Nu är det så här.
Att jag tänker blogga om mitt utbytesår.
För det säger Aurora att man ska göra.

Det är så stört förvirrat och rörigt just nu, min franska på måndagar slutar kl 14:30, och idioten till schemaläggare ( förlåt ) har fått för sig att vi ska hinna springa iväg till en annan skola på 0 minuter för att börja Japanskan SAMMA tid, nämligen 14:30.
GRRR.

Och YFU säger att om jag ska åka med dem så måste jag åka nästa år, i februari/april 2010 för att var exakt, annars är jag för gammal.
Det är inte ofta jag hör det, jag som är novemberbarn.
Och det är INTE ofta jag önskade att jag faktiskt var -94.
Men, om det är den enda chansen som erbjuds mig, tänker jag göra det mest själviska jag kan;
jag tänker ta den.
Så varför åker jag i Februari/April och inte på hösten som alla normala utbytesstudenter gör ?
Jo, för att Japans terminer börjar i februari/april.

Nu ska jag gå och sova, för annars kommer jag inte orka upp imorgon.
MEN !
Jag får sova till hela 07.15 !!! 
Woooow !
Random trevlig bild på cupcakes för att jag saknar Sofia, som jag bakade just de här med.

Over and Out !~



Kommentarer
Postat av: Himawari/Karolina

lägger till blogg som favorit

hihi, måste ju ha den så jag kan kolla sen när du nu åker :P



hoppas det löser sig, YFU verkar vara lite av idioter, men det går säkert bra ändå! :) <3



bakade du cupcakesen idag?? isf glompar jag dig tusen ggr om ifall du inte tar med några imorgon till skolan för de ser så goda ut,haha! xDD <3

2009-08-27 @ 22:44:03
Postat av: aurororrorororrororra

yfu ar inte idioter yfu ar bra. det japan som har cpskolar/



HA DET BRA



jag hoppas att du berattar for dina nya emovanner om mig din basta manniska Aurora

2009-08-28 @ 10:00:10
URL: http://auroral.blogg.se/
Postat av: Joline :D

IHH! Jag tycker du ska stanna hemma :D<3

2009-09-03 @ 10:24:14
URL: http://joooiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0