Arabiaporslin vs tonårsförälskelse ~

Jag kan inte för mitt liv förstå hur man gör för att designa sin blogg så snyggt som jag ser i varje hörn jag vänder mig !
Hittills, har jag lyckats med EN sak, och det är att byta bakgrundsfärg på eländet, från vit till ljusrosa.
Ett steg på vägen.
Nästa är denna evinnerliga banner !
Men det ska nog gå till slut ! ( när någon ingriper och visar mig hur man gör med andra ord xD )
Lite onödigt inlägg;
Jag vill slänga lite glitter över alla er med tonårsförälskelse, det är klart underskattat !
Själv har jag inte varit kär på ett helt år, men nu har amor fått fnatt och skjutit mig med MINST tre pilar i både baken och hjärtat.
Så nu sitter jag här och kurar och ska försöka komma ikapp med matteplaneringen, brottandes med de fluffiga rosa molnen som hotar ta över min hjärna, med det senaste tillskottet till min Mumin-mugg-samling i handen.
Mamma kom hem med denna underbara arabia-mugg till mig efter att ha varit och bytt den förra som jag fått dubletter av.
Har också shoppat tyg idag, störde mig lite på att den rätta färgen som vanligt inte fanns, men jag kom nära nog, och nu, nu ska här sys !
Cosplay och jul, jag är redo att möta er båda.
Kärleka mera ~
Over and out !

Kommentarer
Postat av: Nana

Jag önskar jag kunde vara kär. Det är en härlig känsla. Mööööh. Men jag slipper gärna pilarna, speciellt i baken.



Anyway. Cosplay, jul, NYÅR, HERE WE COME!<3

2009-11-25 @ 20:13:32
Postat av: Geek-cheek

You can always say that someone has a birthday 8D onödig kommentar



Nej men, kärlek är härligt, glömt hur det känns, men man minns precis hur det var när det kmr <3

2009-11-25 @ 20:54:35
Postat av: helaaana :)

2009-11-25 @ 22:26:59
Postat av: oj hehe

oj hehe nu klickade jag på enter xD haha tycker om graviditetstestet du fick i reklam! du lär slippa det ;)

2009-11-25 @ 22:28:30
Postat av: Linni ^-^v

Okej, antingen är jag färgblind, eller så äre nåt fel på min dator, för bakgrunden är inte ljusrosa, den är vit hjärtat xD <3

2009-11-26 @ 18:31:30
Postat av: Ellie

Okej vem postade min kommentar som onödig ?! ;_;

2009-11-28 @ 10:46:25
Postat av: sara

åh älskar muminmuggarna :D

2009-11-29 @ 01:00:28
URL: http://marshmallowfluffet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0