Min dammiga blogg Rocka(r) fett.

Nu har min kära blogg gått och dammat igen ännu en gång.
Känner bara inte att jag har något riktigt vettigt att skriva innan det här med Japan sparkar igång på riktigt eftersom det trots allt är en utbytesblogg.
Tävlade dock i Rocka fett i helgen, vilket var riktigt kul ^^
Vänner som kom, och vänner som gav lyckospark över sms gjorde mig glad och pepp, och det visade sig att det lönade sig att stanna på eländet ända tills klockan slog söndag väldigt-okristligt-tidig-morgon, eftersom jag gick vidare ! 
Liten egobild, den enda där dubbelhakan inte framträder ( kanske pga att det är den enda suddiga xD )
De som vill se mig grön i ansiktet av nervositet och galande på tre olika vitt skilda stilar musik tycker jag ska ta och pallra sig dit spektaklet äger rum, nämligen;
21/11
Kulturhuset Vingen på Torslanda
20 kr biljett tror jag allt folk har råd med !
Some seriously fun stuff !
Vad som är mindre kul är DBSK/TOHOSHINKI/TVXQ's dragning åt splittringshållet.
Jag vill inte riktigt tro på det ännu, och det känns så dumt, när jag verkligen aldrig fangirlar någonting riktigt mycket, ( SCHHH Evve och Sara, gitarrkillen räknas inte. ) och så går det enda bandet jag verkligen upp över öronen älskar och avslöjar att de inte klarar av sitt omänskliga kontrakt längre.
Det är helt sjuka saker som kommer upp till ytan, men JAG VILL INTE ATT DE SKA SPLITTRAS.
Woha, nu ska jag ge mig.
Always keep the faith !


Over and out ! ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0