Åker, åker inte, åker, åker inte ..

Not so sure anymore.
Hade min intervju idag !
Den blev en dag försenad och gick jättebra.
Men, Caesar ( min intervjuare ) gav mig verkligen perspektiv på hur få platser de har till japan, och att de som söker först och verkar passa får platserna.
Det är först till kvarn som gäller, SÅHÅ dumt av mig att vara så positiv när jag är så sent ute !
Men å andra sidan sade han också att jag inte skulle ha haft en intervju om de inte haft platser kvar, så jag hoppas bara att min ansökan hamnar högst upp i högen på måndag !!
Tog spruta också, har fortfarande ingen känsel i vänster arm, usch.
Och blev ihjälskrämd av läkaren, hon sade att det vore bra om jag tog vaccin mot den DÖDLIGA japanska hjärnhinneinflammationen, men sedan kom hon på att det bara fanns för vuxna, individer över 18, så jag kan ju inte ta det ändå, då är det ju inget att oroa sig över, haha.
HAHA.
JÄTTEKUL.
Nu kommer jag inte alls vara skitskraj för myggor om jag nu skulle komma dit, TACK.
Grr.

Kommentarer
Postat av: Joline

ditt äckelbarn! åk inte! :D Care face på det, HAHAHAHHA. jag har olidligt tråkigt xD<3 BAAAAAAAJS!! är vad du ska få på månda om du bestämmer dig för att åka!

2009-09-05 @ 19:08:09
URL: http://joooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0