Djungelpromenix och fyra länder över en middag ~

Sedan jag skrev sist så har jag hunnit med att hitta en egen liten djungelstig som har lianer, ödlor, ( förmodligen även ormar .. ), läskiga blommor och hela kitet, varit på japansk grillresturang och dessutom så träffade jag en Koreansk tjej som pluggar i Tokyo nu, och en thailändska som varit utbytesstudent tidigare, och vi diskuterade bla det faktum att vi ännu inte lyckats hitta EN ENDA tjej som inte går konstigt i klackskor sedan vi kom hit, haha ~
Imorgon åker jag till Tokyo för att leka med Tussan, förbered er på bildspam !!!
Over and out ! ~

Kommentarer
Postat av: Margareta Pontén Börjeson

jag antar att Tussan är Den söta vovven? Vilka fina kostymer du hade .Du blir nog designer. Farmor.

2010-04-30 @ 17:40:53
Postat av: C

Jag ser fram emot massa pics! känn pressen!

2010-05-01 @ 00:38:01
Postat av: Magda

Tokyo är helt underbart! längtar tills du lägger upp bilder där ifrån!<3

2010-05-01 @ 10:14:27
Postat av: rain's fru

Varför inte bildspam nu?!!??! D':

2010-05-02 @ 16:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0