おはよう ございます。オリビア です*

*Godmorgon, jag heter Olivia !
Det känns som om jag använder den här frasen om och om och om och OM IGEN.
Haha, men det gör inget, alla är så söta.
Idag var min andra dag i skolan, jag träffade min klass, och pratade med några väldigt utåtriktade, fnissiga killar. Jag har hamnat i en "S"-klass, vilket betyder "Smart-class".
"VARFÖR I HELA VÄRLDEN NÄR JAG INTE ENS KAN LÄSA ?!?!?!" kan man ju fråga sig, men så har det blivit. Mina klasskamrater är med andra ord mini-てんさい ( tensai = genier ) hela högen. Lite pluggiga, men hur snälla och söta som helst, så det gör ingenting.
Sedan så fick jag mina gympakläder, även de här med mitt namn broderat på VARENDA LITEN PRYL, haha !
Såhär snygg är jag i den, och min värdsyster i sin kigurumi.
Vi har tassat runt såhär sedan skolan slutade, gjort crepes, och nu tittar vi på Hana Yori Dango ~
"Meitoku Highschool - Oribia"
Awesome, haha.
Tack för alla era söta kommentarer ! ♥
Over and out ! ~

Kommentarer
Postat av: Sakura

lyckos hamnat i smartklassen X'D

2010-04-08 @ 09:07:56
URL: http://tokyoblue.blogg.se/
Postat av: Max ^_^

Bhaw, du har ändå tur, alla i min klass typ skiter i skolan så det har blivit så jag gör det med D:

2010-04-08 @ 11:55:47
Postat av: Bajskorven Linni 8D

i LUV her pippikostym 8D kär

2010-04-08 @ 12:25:56
Postat av: Ellie

Det är bra, du hör hemma bland genierna xD

Du har alltid en andledning att fråga en söt kille om hjälp iaf om du inte fattar (A)

2010-04-08 @ 15:42:18
URL: http://efterapril.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanon, lite tur skulle man kunna säga :-)

Umgås man med glada människor blir man glad

umgås man med smarta människor blir man smartare ;-)

Hve fun and be smarter

Daddy

2010-04-08 @ 16:38:17
Postat av: Anonym

Dvs

Have fun and be smarter (than you already are)

:-)

D

2010-04-08 @ 16:40:12
Postat av: Bajskorven Linni 8D

I LUV din värdsyster och hennes uttal på mitt namn xD dog LUUUINDAA xD

2010-04-09 @ 23:31:28
Postat av: Nana

Har fuckin' alla pratat med dig på Skype men inte jag? T___________________________________T

2010-04-13 @ 18:17:50
Postat av: Himawari

Jag säger bara en sak ... SKYPE-DEJT FFS! Du ska inte få alla söta killar för dig själv D:



HA HA Olivia kommer faila i geni-klassen! 8) hahaha neeeejdå, din lilla tensai inom dig kommer ploppa upp och då kommer du att kuna prata, läsa och skriva flytande japanska! :'D och så kommer du vara bäst i allt annat också ^^ (fast det är du ju redan så...)



HANA YORI DANGO ! <3

2010-04-18 @ 13:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0