Hanabi / Baiibaii Tohoshinki ~

Wow, jag är superaktiv idag !
Dagen suger för att DBSK officiellt har disbandat.
Det gick ut på RADIO.
People are crying out there.
Man blir så ledsen, för de är bara awesome när de är alla tillsammans.
Uschofyuschofy, jag hann aldrig se någon konsert med dem.
Men jag SKA ha deras skivor.

Dagen är awesome för att vi var på Hanabi, japansk fyverkeri/sakurafestival !
Jag fotade nästan ingenting, men jag filmade lite, så jag ska försöka snickra ihop en sakura-film till er med mina sakura-äventyr. ~
Det var superfint <3
Det här var helt underbart !
De hade satt fast en vajer över sjön, och smällde av en lampa i taget tills det blev ett sådant här fint .. .. Fint .. Glitterregn.
Blommor och människor.
De hade riggat upp lampor som lyste på blommorna och skapade olika färgeffekter ~
Haha, oj .. Här går jag och säger att jag inte tagit några bilder och så blir det ännu ett bildspam i alla fall .. Jag har verkligen för mycket fritid .. D:
Vi avslutar med en bild som demonstrerar vädret i Japan;
Jag försökte ta på mig en vårig-sakurainspirerad outfit med rosa och blommor och hej och hå, men det slutade med att jag fick täcka över alltihop med min skinnjacka och halsduk för att inte frysa ihjäl.
Men min värdbror är ett vandrande element, jag är avundsjuk på honom, haha.
Over and out ! ~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååååh glitter regn <3 ehehe :3

Jag ska kolla på film nu ifall du undrar vad jag gööör ^^

Kram!

2010-04-04 @ 16:44:27
Postat av: Max :D

Av Max btw, glömde skriva namn!

2010-04-04 @ 16:45:04
Postat av: Evve

Åh, va FINT det är! Så sjukt avundsjuk är jag! O.o xD <3 och du är söööt och din bror verkar ALDRIG le xD Hahaha, bitter much? xD

2010-04-04 @ 19:46:54
URL: http://niemals.blogg.se/
Postat av: Bajskorven Linni 8D

PIKA PIKA ! 8D



Olivia hjärtat .. .. jämfört med dig är ALLA vandrande element xD<3 Du kan frysa röven av dig även i +57263740183'C xD <33



.. .. din bror ser fortfanrade .. . läskig ut xD jag tycker han borde vara den-söte-tvspels-nörden-med-glasögon :3

2010-04-04 @ 20:54:53
Postat av: Sara

haha älskar att din bror alltid har samma min xD



fina fyrverkerier :)

2010-04-05 @ 00:55:25
URL: http://marshmallowfluffet.blogspot.com/
Postat av: Himawari

I demand a movie!!! verkade verkligen supervackert juu ~ <3 ;_;



LYCKA TILL IMORGON!! :'D <33



och jag får väl börja lyssna på Tohoshinki, eftersom du tycker att de är så bra (: och det är verkligen sorgligt att de har disbndat :/ men förhoppningsvis kommer de må bättre nu när de inte tvingas jobba ihjäl sig pga kontraktet O___o och vem vet... de kaaanske kan återförenas ngn gång i framtiden (: <3

2010-04-05 @ 18:55:11
Postat av: Ellie

Nej vad söt du är O.O <3



haha jag gillar din brors min xD Yosuke right? 8D



Ngn gång får du logga in på skype, vi måste snacka. stora saker kommer att hända

2010-04-06 @ 12:48:57
URL: http://efterapril.blogg.se/
Postat av: Nana

Gud vad den tredje bilden var vacker! Det ser så sjukt häftigt ut!



OCH VAD SÖT DU ÄR HACHI I ROSETT<33

2010-04-13 @ 18:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0