Shupp !

Idag övningsåkte jag till skolan med buss, nu ska jag kunna klara mig själv.
Jag lyckades även hitta till tågstationen helt själv, personlig seger much !
Och, idag var jag på mitt första besök på en rullbands-sushi-resturang !
Då lekte jag - för er skull - turist för en timme och fotade allt jag kom över, bered er på bildspam ~
Tadaaah ~
Jag har fått min första japanska förkylning, så jag kan inte använda mina linser .. Men men !
Mitt sällskap för dagen, min värdmamma och min värdbror <3
Nana, lite narutonostalgi på det här, ne ? Dumplins/Anko. ( bollar på en pinne som smakar socker och mjöl )
Jag intog mina första crepes, och mycket, mycket mer nom~nom !
Efter ett tag började sötsaker rulla in på bandet ~
Det här lyckades vi stoppa i oss.
Den högra högen är min värdbrors, haha x3
Over and out ! <3

Kommentarer
Postat av: ouiii

grattiiis!:D jag blir stolt över dig hahah^^



ohh sushi<333 i want! ^^



aw, din mamma ser väldigt snäll ut haha^^ men din broder ser sur! X) hahahhahaha

2010-04-01 @ 19:17:25
Postat av: ouiii

aww, grattiiis! jag är stolt över dig! haha ^^

din mamma ser väldigt snäll ut... hah Musse pigg <3

din broder ser lite sur ut haaha X)



sushiiiii <333, har du hittat ngn favorit än?:D

smaka den med krabbgojs om den finns nästa gång du skall äta på en rullbands-sushi... den är jättemums<3 haha^^

2010-04-01 @ 19:22:06
Postat av: Anonym

oj de kom två gånger.. :S xD

2010-04-01 @ 19:23:00
Postat av: Evve

Haha, vilket enormt smile din brorsa lyckades med xD Haaha xD <3

2010-04-01 @ 19:56:51
URL: http://niemals.blogg.se/
Postat av: Bajskorven Linni 8D

Din mamma är fett söt, och hon har Disney på sig 8D mvg från linda

din bror ser lite .. .. biff ut 8D xD

2010-04-01 @ 21:04:34
Postat av: Sara

haha va mysigt^^



din bror ser verkligen överlycklig ut xD

2010-04-02 @ 01:21:11
URL: http://marshmallowfluffet.blogspot.com/
Postat av: Max ^__^

Jäääävlar x'D

Shit jag är massa avundsjuk på dig !

Men ändå så glad att du lever drömmen :'3

Saknar dig! <3 kramar från sverige

Det regnar ute, vilken CHOCK ?! :D

2010-04-02 @ 02:17:24
Postat av: Me-chan

Såg extremt gött ut : DDD (y)

2010-04-02 @ 08:53:59
Postat av: Himawari

hihi, vad duktig du är! :D och åker du buss till skolan? o: och var går din syster ? går inte hon på samma skola? ^^'



äntligen har turisten inom dig vaknat!! 8D mer sådanna här inlägg! 8) jag förväntar mig att du har med dig kameran till deisneyland/sea vart det nu var du skulle x'D och till första dan i skolan !! Ò___Ó x'D



now I want sushi.... )8



din "mamma" ser jättesöt ut! me like the shirt! :D och hon ser väldans ung ut också x) och din brorsa.. haha han ser ju glad ut x'D han påminner mig dock om en skådespelare, fast inte riiktigt lika snygg, men men x'D



och bli friiiiisk ~ <3

2010-04-02 @ 11:37:25
Postat av: Andrea

Va modigt av dig Olivia! Låter jättekul att göra något annorlunda. Jag bara undrar, hur lärde du dig att prata Japanska, och pratar du det med din värdfamilj o på skolan?

Kram

2010-04-02 @ 16:43:16
Postat av: Ellie

Om du NÅGONSIN vill äbdra din bloggdesgin (den är jätte söt)men jag har blivit lite bättre med koder kan jag hjälpa dig 8D stolt

2010-04-03 @ 16:00:32
Postat av: Ellie

Om du ngn gång vill ändra din bloggdesign (den är jätte söt) men om du bara vill det kan jag hjälpa till, har lärt missa massa bra koder muhaha 8D

2010-04-03 @ 16:01:16
Postat av: Nana

Dags att kommentera! MEn det känns så weird att kommentera i efterhand älskling, så det blir lite lama(lejma-lame), kommentarer ;)



Köp med idg mat hit unge, det verkar så gott ;ww;

2010-04-13 @ 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0