Ikea och mys ~

två och en halv vecka kvar typ .. Nej.
Nej, nej, nej, nej och NEJ.
Imorgon ska jag ha min näst sista dag i skolan, den sista blir 7/1.
Då ska jag hålla tal också.
SCHHHHHHKKKKKMMMRRRR.
Do not want.
Jag har glömt att blogga om en annan sak .. Jag och Cornelia har varit på IKEA för några dagar sedan, för jag skule köpa julpynt till en julfest vi ska ha med min älskade körklubb !
Det var så otroligt kul att gå omkring i JAPAN, men japaner överallt och japanska i öronen, men framför ögonen så står det typ .. Billy bokhylla och Yster och Glimma överallt omkring dig, haha.
Vad får Cornelia allt ifrån .. ?
Gillas. 

Hahahah, jag åt köttbullar med lingonsylt, fick lakrits och pepparkakor - jag var nöjd med den dagen big time. 
Och idag fyllde Asuka, min bästa vän här i Japan år !!!!
Jag gav henne en kopp med Cheshire cat från disney land, den hade utstickande nos och svansen var handtaget.
Sedan så har jag hållt på att ge sådana här
pins till mina bästa vänner, och hon var superledsen för att hon hade tappat sin, så jag gav henne en ny.
Allt detta fick hon på bussen - och när vi hade slutat skratta åt muggen så grät hon en mindre flod innan vi han anlända till skolan för att hon var så glad för presenterna.
Asuka är en av de finaste människorna i världen, just so u know. 


Annars, lite mer .. randomness.
Var och shoppade julklapp med min kompis Chie efter skolan häromdagen, sedan gick jag på hennes bandträning, och HJÄLP vad olika två band kan vara.
Med mitt band så kommer vi till studion runt en timme innan och fjantar runt innan och mellan låtarna, förra gången var vi tex tvugna att montera ner ett helt trumset för att trummisen stått och lekt med sina trumpinnar och tappat der den enda i ställningen, haha.
Och sedan så övar vi stenhårt när vi väl sätter igång.
När jag kom till Chies övning så satt alla med sina instrument och hörlurar i ett hörn och övade för sig själva, blev helt mörkrädd. x)
På tal om band och bandövning .. .. Gitarren kallar, live om 6 dagar, HU.
Over and out ~

Kommentarer
Postat av: Margareta Ponten Börjeson

Kul med ikea. När träffar du Anna? F-san.

2010-12-21 @ 12:34:44
Postat av: lindaklarin

GLÖGGEN !



När du ska spela live måste du FILMA 8D .. . eller ja, någon filma DIG så vi får se hur det går xD<3

2010-12-21 @ 13:33:44
Postat av: Himawari

Hahaha Glöööggen!! x'DD <3 hon borde gjort en spacedive också~ hahah



IKEA, myyyys! hihi, smaklig måltid!



åh, grattis till Asuka! ^w^ hon verkar vara en så otroligt söt människa! (:



JAG VILL HA EN SÅN PIN!!<3



GANBATTE på livet! My heart will be there! but my ears won't så någon måste filma (A)

2010-12-23 @ 20:58:44
Postat av: Nana

Önskar man kunde ha varit på ditt live, men det får bli en annan gång<3

Och ja, japaner och IKEA låter skumt i mina öron xD

2010-12-30 @ 23:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0