Jag lever ~

Tro det eller ej !
Jag ligger efter med bloggandet så att det står härliga till om det, men här slänger jag ihop en liten sammanfattning om de närmaste veckorna/dagar jag inte bloggat ~
Tillbringat en fin dag med Cornelia när vi gick på hennes favoritmuseeum och tittade på tavlor made from awesomeness och sedan gick och lekte i en park eftersom vädret var så fint, och helt plötsligt så kommer en liten bil pruttande fram bland småbarn och tennisspelande par. Vart väldigt random.

Övat och övat och övat lite till - och jag är inte klar ännu.

Fått biljetterna till mitt bands spelning i handen - lyckokänslan säger jag ju bara.

Gått in för att träna kör bara för att inse att pingpongklubben tagit en tur förbi .. ?

Fått ännu en till sak att älska japan för.

träffat en kompis jag inte sett sedan sportfestivalen ~

Lekt med min fina Asuka och övat med bandet idag. 
Imorgon ska jag till Tokyo, life is good !
Over and out ~

Kommentarer
Postat av: lindaklarin

JAG SKA SÅ HA DISNEYKEX OM DET SÅ ÄR DET SISTA JAG GÖR. Du skickar Disneykex jag skickar chokladkalender ? >8D

2010-12-04 @ 14:49:48
Postat av: Ida

Härliga bilder :)

2010-12-04 @ 15:44:50
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Nana

Tokyo<'3



Vet du vad Hachi? Du är så jävla söt när du "halv"ler. Du vet, ler lite grann och visar tänderna<3

2010-12-04 @ 21:59:17
Postat av: Margareta Ponten Börjeson

Glad att bloggen kommit tillbaka med fina bilder dessutom. Puss F-san

2010-12-05 @ 10:36:06
Postat av: Himawari

yaaaay, she's alive!! 8DD och fina bilder fick man se också (: hihi <3



du och cornelia får ta massa bilder när ni 'r i tokyo ngn gång. och dåmenar jag inte bara egopics utan på TOKYO xD hahahahaa ~ <3 fast egopicsen är ju fina också ^w^

2010-12-05 @ 17:09:49
Postat av: Sara

awesome disneygodis!! :O

2010-12-06 @ 21:30:55
URL: http://marshmallowfluffet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0