Placering !!

Precis folks, jag har blivit placerad !
Jag ska tillbringa resten av mitt år i Chiba tillsammans med min värdfamilj bestående av en värdmamma, en värdpappa, en värdbror ( 19 år ) och en värdsyster ( 17 år ) !!
Jag är särskilt glad över att ha fått en så stor familj, men att bo så nära Tokyo och ändå inte mitt i gröten är inte så illa det heller !!
Det är precis här jag ville bli placerad, någonstans mitt i landet men ändå lite längre ner ( för värmens skull ).
jag hade inte ens önskat det, och ändå så blev det så !
Jag kan säga att det var värt allt väntande, nervöst vankande fram och tillbaka och min fasta tro att jag skulle hamna i en tillfällig familj.
Nu ska jag studsa iväg och få några ytterligare glädjeryck innan jag börjar ringa folk och rapportera ! x)
Jag sprang in på Google och kollade upp min skola också, jag ville se min skoluniform .. Och jag TROR att jag har hittat den;
Inte så hemskt ändå !! ^^
Nu ska jag inhandla en jeansjacka, klippa mig, och lyckas säga hejdå till alla mina vänner, min syster och min familj, sedan är jag redo att åka !
Three more weeks to go !
Over and out ~

Kommentarer
Postat av: Nana

Jag har fortfarande inte fattat att du ska åka. Nix. Jag kommer gråta floder. Inte för att jag kommer sakna dig, FÖR DET KOMMER JAG. Men mest för jag kommer inte kunna krama dig, pussa dig, vara med dig överhuvudtaget PÅ ETT ÅR. Fram till Januari, vilket är ALLDELES för långt, kommer jag sakna dig likna mkt som om jag aldrig skulle få träffa dig igen.

Snälla, ÅK INTE SÅ JÄVLA LÅNGT OCH LÄNGE IFRÅN MIG?

2010-02-19 @ 19:30:32
Postat av: oiuhwvgbhwjd

jag tycker du ska tillägna ett inlägg för utan moi är det inte en chans att du ens ansökt!! och om du undrar vem som skriver detta så tycker jag att du är dum i huvudet

2010-02-27 @ 05:37:36
URL: http://auroral.blogg.se/
Postat av: oiuhwvgbhwjd

oj min blogggrej var där ändå så det behövdes ju inte!

2010-02-27 @ 05:38:19
URL: http://auroral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0