Sista dagen ~

I fredags var min sista dag på Schillerska innan jag åker !
Min sista dag som SP1E:are med andra ord !
Det var sorgligt, jag grät tom en liten skvätt.
Mina kompisar firade mig med filmning av vår lilla kortfilm, cupcakes gjorda av the cupcakes queen Karolina ( se bild, så förstår ni vad titeln kommer ifrån ) och en tshirt som jag tjatat om i över en vecka nu, haha.
Tack så mycket, min första tid på gymnasiet har varit underbar tack vare er. ~
The cupcakequeen ~
Hennes mästerverk ~
Hela filmcrewet ( förutom Kristin som flugit sin kos till frankriket ) ~
Där har jag på mig min älskade tshirt också !
Ett sista hejdå till Evve var nödvändigt också, haha, hon är hysteriskt kittlig för de som inte uppfattade detta.
Kärlek till dem alla, SP1E, schillerska.
Over and out ~

Kommentarer
Postat av: C

Fy så söt karro var <3 Och du med förstås <3

2010-02-14 @ 00:15:14
Postat av: Himawari loves fluffy <3

We will miss you!! We should stalk you to Japan! <3



I'll see you on tuesday! 8)

2010-02-14 @ 00:32:34
Postat av: Margareta Pontén Börjeson.

Very nice pictures ,nice friends you have. I would have liked a piece of cake. Your grandmother.

2010-02-14 @ 10:59:15
Postat av: BRRAKU STAAR

aww sutcha lovly friends you have <3 they are very priiiity i might eat them up :3

2010-02-16 @ 21:40:13
URL: http://azmiito.webblogg.se/
Postat av: ~Ouuiii

aww, saknar dig redan, det var ju tomt idag :(.

oh yeah Himawari har så rätt, we will stalk you to japan och bli inte överraskad om vi ligger i ditt bagage istället för dina saker MOHAHAHAHH xd hahah <3

2010-02-22 @ 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0