30° och uppåt ..

Hej och hå, ville bara säga att jag lever !
Kommer förmodligen att blogga snart igen med bilder och hela köret efter söndag, då ska jag iväg och leka med andra fina utbytesstudenter, och kanske kanske kanske ha min fina rosa Yukata ( google is your friend ) på mig, det märker vi !
Annars så smälter jag här varje dag, det är nämligen 30° och uppåt .. Nej, numera tycker jag är 30° är SVALT.
Släng på en sisådär 80% luftfuktighet på det så får ni fram klimatet jag lever i.
Min kropp håller på att förvandla sig till en katt, jag sover verkligen hela tiden, och ändå har jag ständig huvudvärk, i förrgår tillbringade jag tex hela dagen hos skolsystern - sovandes.
Hade tänkt vila första lektionen eftersom de ändå hade prov, men mitt huvud och min kropp hade andra planer, haha.
Bortsett från detta så lever jag och har det superbra, snart är det sommarlov, och efter det .. Skolans kulturfestival. ♥
Annars så kan jag rapportera att jag bor med världens bästa värdfamilj. ♥
Min värdmamma och värdpappa ~
Random inlägg is random, men som sagt;
livstecken.
Over and out ~ ♥

Kommentarer
Postat av: Himawari

Du har världens bästa världfamilj. som jag planerar att sno... humm humm smider evul planer



och jag är avundsjuk poå dig. även om du långsamt dör därborta i värmen ;_; jag vill också på skolfestival DDDD'''':

2010-07-16 @ 10:31:03
Postat av: Margareta Pontén Börjeson

Olivia! Jag är så glad att du har kvicknat till- Här har vi också haft 30 grader .Saknar dig. Farmor.

2010-07-17 @ 08:43:57
Postat av: Mister P

Du har väl hört det förut :-) men drick, drick, drick vatten.... gärna ofta och lite än sällan och mycket. du behöver säkert 2-3 liter vatten/dag i värmen. Skaffa en vattenflaska! Kramar!

2010-07-17 @ 13:00:34
Postat av: mister p

Vattenkommentar från din egen misterP, kram igen

2010-07-17 @ 13:01:59
Postat av: C

OMG IT'S ALIIIVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! :O

2010-07-18 @ 12:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0