Kamogawa

Igår kom jag hem från två dagar i Kamogawa !
Jag fick ledigt på måndagen eftersom mina kompisar har testdagar mån-tis-ons, så jag har inte direkt något att göra, eftersom de bara sitter med näsan nere i papper och skriver tre km långa mattetal och kemiformler hela dagarna, haha.
I alla fall så åkte jag till en "riisoot", vilket är japanska för "resort", haha, vi bodde på ett jättelyxigt hotell ( så fort jag och Na-chan klev över tröskeln så började vi skrika och springa runt och fota och peta på allt och hoppa i sängarna etc etc, haha. ) alldeles vid havet, badade i varma källor som luktade misstänkt mycket ägg .. nom nom .. Ehr, åt AAAALLDELES för mycket ( det känns som om jag har stoppat i mig en liten bit av japans all skräpmat. ) och var allmänt galna.
Vi = jag, min värdsyster, min värdmamma och min värdmammas kompis.
Självklart står jag ivägen för det mesta av havsutsikten .. x'D
( TITTA MAMMA JAG LER MED TÄNDERNA. )
Utsikten utan en Olivia ivägen ~
Kvällen. ( den här bilden fick jag order om att krympa lite, min värdmamma ser rätt rolig ut på den, haha )
Morgonen ~
Morgonen ~
Det var så himla mysigt att komma till havet igen, jag gick omkring och vadade runt i vattnet och önskade att jag tagit med mig bikini i alla fall en halvtimme, och mina japaneser stod och ropade på mig att jag skulle komma upp, att det var för kallt etc etc, men är man viking så är man !
Det svepte omkring tre stycken .. .. Jag har faktiskt ingen aning om det var örnar eller falkar, men rovfåglar var de i alla fall, och hur fina de än var så var jag SKITRÄDD att jag hade snubblat in på deras revir och att de nu skulle äta upp mig. Uschofy.
Sedan åkte vi iväg till ett annat ställe vid vattnet ~
Dagen avslutades med karaoke, och idag var det tillbaka till skolan som gällde.
Men eftersom jag slutade tidigt så är dagen ännu ung, så jag ska jobba vidare på en liten inspelning som förhoppningsvis kommer upp på youtube snart, och sedan ska jag springa iväg ut och leka hade jag tänkt, ska se om jag kanske kan gräva fram någon kompis som inte sitter och pluggar i dessa tider av prov större än alla våra nationella tillsammans.
Over and out ! ~

Kommentarer
Postat av: C

Det ser helt otroligt ut sötnos!



Fina örnar <3



PUSS.

2010-06-01 @ 10:05:45
Postat av: Margareta Pontén Börjeson

Vad lyxigt ! Necesse.

2010-06-01 @ 16:40:49
Postat av: Trollet 8D

Gud vad gullig du är i din tadaaaaa-pose xD<3

2010-06-01 @ 17:27:23
Postat av: Himawari

preeetttie thingie you are ~ <3

2010-06-01 @ 19:28:15
Postat av: Sara

ser ju asnice ut :D

2010-06-01 @ 22:55:54
URL: http://marshmallowfluffet.blogspot.com/
Postat av: Sakura

ooh va mysigt, jag vill också!! :O



jaja får väl nöja mig med att värden är värsta party snubben :P



Och hoppas att du hade det jätte bra!!! :D

2010-06-02 @ 06:33:26
URL: http://tokyoblue.blogg.se/
Postat av: Rose

Gorgeous Lissa! Vacker som alltiiiid!<33

Mitt intresse för Japan har kommit upp lite nu när jag har läst din blogg, haha. xD<3

2010-06-02 @ 15:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0