Nightwalk .. .. ..

Okej.
I början av året så blev jag halvt manipulerad in till att ställa upp på ett event med min klass som kallas för Sponsored Night Walk, vilket betyder att man går 30 km ( ni såg rätt, trettio km ) mitt i natten, genom bland annat skog, berg, småstad, storstad, ingenmansland och ja, ni fattar grejen, och innan man gör detta så letar man reda på en sponsor, en människa som är galen nog att vilja ge en pengar för att man själv är ännu galnare och går så långt mitt i natten, och sedan så skänker vi dem pengarna vidare till sjuka barn i krigsdrabbade länder ( tror jag, jag fattade inte riktigt vad läraren sade när han förklarade, min japanska var så dålig då, haha .. )
Så ja .. Jag tänker inte gå in på detaljer angående vad jag fick gå igenom den natten, men .. Det var .. Jobbigt. Väldigt .. Svårt, haha.
Så ni får lite fina bilder istället, som vanligt.
Här började vi, alla var glada och fräscha.
( ja, alla försökte fly så snart kortet tagits, så det är lagom suddigt. och jag fick bara med tjejerna .. D: )
Kl 19:00 gick vi från Kamatori ~
rast, haha vad fina alla är, här har vi gått typ 15 km.
Mer rast, mer snygga faces, haha, Ohara-kun ser jättefin ut. xD
kl 04:50 når vi Oamis kust, och det .. Var KALLT, det var en hel timma tills bussen skulle komma, men vi var framme.
Hela gänget.
Jag kom hem kl halv åtta på morgonen, och mina fötter har mer blåsor än normal hud, jag funderade på att ta en bild på dem också, men bestämde mig för att det skulle skrämma bort för många läsare, haha.
Det var min natt igår ! ~
Idag var jag på karaoke med Joonas, Nikki och Asuka, det var .. Intressant, haha.
Over and out !

Kommentarer
Postat av: Sakura

Bra jobbat!:D

2010-06-06 @ 17:51:29
URL: http://tokyoblue.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min lilla puss, härligt jobbat! Skönt att du fick vila upp dig innan då när ni var vid havet! ta hand om dig! -a

2010-06-06 @ 21:26:50
Postat av: Trollet 8D

Jag älskar hur alla är asiater förutom du som är Olivia xD<3

2010-06-06 @ 21:41:48
Postat av: Margareta Pontén Börjeson

Har dom skavsårsplåster? Top att ha glad min trots allt. Necesse.

2010-06-07 @ 06:29:08
Postat av: Roza

Duuuuuuuuuuuuuktig du ääääääääääääääääääääääääääär. xD

2010-06-07 @ 09:03:48
Postat av: Ouuuiii

Awww så duktig du är!!hahahah <3

2010-06-07 @ 21:07:09
Postat av: Himawari

du är en riktig hurtbulle Olivia ~ <3

2010-06-08 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0