BBQ, THSK, Muminmugg.

Idag var jag på YFU-möte, vi grillade i ösregn.

Jag och mina två fellow utbytesstudenter i Chiba, haha, jag hoppas verkligen att jag kan umgås mer med dem, de är från Finland och pratar lite svenska, men vi pratar helt på japanska eftersom vårt tal är på ungefär samma nivå.
Bilden representerar mitt och Nikkis tycke om Joonas musiksmak.
Sedan så var jag och shoppade med min värdsyster och min värdmamma.
Eller ja, de shoppade.
Jag hittade min drömväska, men eftersom jag har budgeterat så duktigt så visade jag prov på enorm självkontroll, och fastän jag velat ha en sådan väska i många månader så släppte jag tanken på den, och åkte hem med endast en liten muminmugg till min samling. Lite annorlunda från mina svenska, JÄTTESÖT och MYCKET billigare, ohoho, sådant gillar jag, så nu sitter jag och dricker Cherry Coke i min nya mugg och delar en toblerone med min värdbror. ( vi var i en mataffär som hade massor med västerländskt godis, jag blev lite nostalgisk. )
Dessutom så fick jag paket från mamma och pappa idag, TACK, specialtack för blommorna och scarfen, jag blev jätteglad när jag hittade alla småsaker som gömde sig mellan kläderna, puss på er.
Så det enda som drog ner dagen, och det rätt rejält var att jag inte fått några biljetter till Tohoskinkikonserten som jag längtat så efter.
Förbaskade biljettsystem.
Jaja, jag ska inte ta det här, it's .. Too emotional.
Vad tycks om min nya bloggdesign ?
Är den inte vacker, så säg ?
Godnatt, och Over and Out !

Kommentarer
Postat av: Himawari

Du är så söt! Jag dööööööööör <3



Jag kräver bild på hur din drömväska ser ut! och om du inte hittar bild på den så vill jag ha en detaljerad beskrivning! och jag kräver bild på muminmuggen ~ <3



Gaaaah, that just sucks >': <3



Awesomeligt fin ny bloggdesign! ^_^ <3

BORSTA BORT ALLA TANDTROLL!! :'D ~ <3

2010-05-23 @ 18:28:58
Postat av: Evve

Ah, va söt du är Olivia!! :* <3

din nya bloggdesign är dessutom jättefin :D

2010-05-23 @ 18:41:12
URL: http://niemals.blogg.se/
Postat av: Roza

Men gud, vadå att du inte ska på tokyyo dome?! hade inte någon i din värdfamilj fixat det? hemskt!

Jag ska skicka någon Vampire Academy bok till dig som present!<3 Så fort jag har fått pengar xD<3

Du är jätte söt<3 älskar dig!

2010-05-23 @ 21:26:51
Postat av: Sara

söööt olivia^^ mumin<3

ofta inte finnen har bra musiksmak?:OxD

2010-05-24 @ 02:13:30
URL: http://marshmallowfluffet.blogspot.com/
Postat av: Margareta Pontén Börjeson

Jättefin! Gud, vad du är smart. Farmor.

2010-05-24 @ 09:24:26
Postat av: Anonym

mwäk. hoopas paketet överlever :S

2010-05-24 @ 23:24:34
Postat av: Margareta Pontén Börjeson

Vad kostar drömväskan? Farmor.

2010-05-25 @ 09:56:20
Postat av: Ahti Lemminkäinen('s morsa... asssaaa, Jorma heter hon)

Uff, du måste ju dricka cola D: det dricker jag varje dag... karies och baktus är mina bästa vänner 8C för jag är ju ett troll jag också :3 inte för att du bryr dig och du kanske inte vet vem jag är ens... men det är lätt att lista ut... men jag har fått tag i coola pokémonsaker (hh) en Ash-figur och några pokémon (8

2010-05-31 @ 00:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0