Mwäk - Som Cornelia skulle sagt.

Tja, idag skulle jag ha pluggat och vara en duktig utbytesstudent, men det visade sig att hälften av sidorna i nivån som jag jobbar med just nu saknas ( ?! ) så jag kan inte direkt komma vidare eftersom jag helt enkelt inte fattar svårighetsgraden på dem jag har. x'D
Så då får ni lite randombilder innan jag springer iväg och badar, eftersom jag fått klagomål om att jag bloggar för lite ~
Jag går förbi den här skylten VARJE dag, och VARJE dag, så tycker jag att det står "Fruktkaka" .. Varpå jag måste stanna och läsa om skylten för att inse att det står "Furukawa".
Ja, så kan det gå när man måste lämna huset sju, och är lite halvgroggy hela vägen fram till skolan, haha.
Och här; mina damer och herrar, låt mig presentera;
RISFÄLT.
Går man tre minuter från mitt hus så ser man;
"Rice paddies. Rice paddies. And more Ricepaddies." ( någon som kan gissa på vem jag känner mig som när jag går förbi dem på morgonen ? )
En lite störande nyhet är att min värdfamiljs morfar ligger döende på sjukhus ..
Hmm, vet inte riktigt hur jag skall hantera det hela, men min värdfamilj ger inga tecken på att varken vilja skicka bort mig eller be mig om hjälp, så än så länge ligger jag lågt och hoppas kunna hjälpa till med i princip vad som helst.
Det var dagens lilla randominlägg !
Over and out ! ~

Kommentarer
Postat av: Trollet 8D

SOM KAGOOOMEEEEE <333

2010-05-27 @ 15:20:59
Postat av: tomas wife.

NEJ SOM MULAN! XDD

2010-05-27 @ 16:38:19
Postat av: womeo

mmmm....rice...

2010-05-27 @ 17:11:18
Postat av: C

" Everywhere I look, rice paddies. In every direction, rice paddies. From corner to corner, rice paddies. Ahh, it's enough to drive you crazy: rice paddies, rice paddies, rice paddies, rice paddies. And then more: rice paddies, rice paddies, rice paddies, rice paddies. From top to bottom: rice paddies. Past, present and future: rice paddies. All of creation, just rice paddies. There are a few vegetable fields, actually, but basically it's rice paddies. Let me catch my breath for a second. Okay, this may seem repetitious, but I haven't done it justice yet: rice paddies, rice paddies, rice paddies, rice paddies, rice paddies, rice paddies, rice paddies - I'm fainthly hoping they'll turn into nice ladies, or rich daddies, or anything else eventually, but not a chance. I'm telling you, this place is just endlessly, mindlessly, senselessly, hopelessly, bond-lessy surrounded by rice paddies and that is it."



- Momoko / Oliva



Mwäk <3

2010-05-27 @ 19:39:14
Postat av: Himawari

citerar Cornelia

2010-05-27 @ 21:56:13
Postat av: Anonym

Jag tror du innerst inne är väldigt sugen på fruktkaka!

2010-05-28 @ 09:00:48
Postat av: Oui

hahahaha , x) ja precis du är väldigt sugen på fruktkaka helt enkelt! xD hahaha

2010-05-29 @ 09:41:19
Postat av: Margareta Pontén Börjeson

Hoppas Morfar kryar på sig. Farmor

2010-05-29 @ 16:43:11
Postat av: Ludd

Men mwäk är ju mitt ord T____T

2010-05-31 @ 00:08:15
Postat av: Ellie

Bräk.

2010-05-31 @ 14:38:32
URL: http://efterapril.blogg.se/
Postat av: Anita Andersson

Hej Olivia!

Vilken spännande tillvaro du har i Japan. Det är ju en fantastisk upplevelse du får med dig.

Ha det bra även i fortsättningen.

Kram

Anita

Kjell och Ulrika hälsar

2010-08-16 @ 18:39:49
Postat av: joz

ha en bra dag!!!

fin blogg har du oxå

2010-08-16 @ 18:53:10
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Söt blogg, kolla gärna in min! XOXO

2010-08-16 @ 19:30:13
URL: http://gustafsson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Söt blogg:)

2010-08-16 @ 19:47:37
URL: http://isabellepalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0