Dansen..

Jag har ju glömt att berätta för er !
För ett braaa tag sedan så gick jag i traditionell dans tillsammans med min värdmamma och min värdsyster, och sedan efter typ .. 6 övningar så åkte vi till en stor festival på ett ställe som heter Niigata och dansade.
Japansk paraplydans, kasaoodori !
Det var lite .. Speciellt, själva resan var skitkul, fick jättefina vänner, men .. Ja, låt videon tala för sig själv.
Nej, det är inte en ananas jag har på huvudet, man ska se lite halvsuspekt ut i håret när det gället sådana här festivaler har jag förstått, haha.
Vi dansade de här två danserna typ tio gånger under paraden, HEJ blåsor i händerna !
Här var precis i början, så vi hade väl inte riktigt "kommit igång" ordentligt om man ska göra oss rättvisa.
Men ah well !
Have a Olivia i japanpyjamas och pappersparaply.
Over and out ~

Kommentarer
Postat av: lindaklarin

ÅÅÅÅÅH nu fick jag lust för att se på Mulan

2010-11-22 @ 16:11:01
Postat av: womeo

omg, lilla blåa killen var ju awesome!

2010-11-22 @ 23:04:12
Postat av: MisterP

Klämmig låt och snygga moves :) Mister P

2010-11-23 @ 21:22:46
Postat av: Nana

Så fint det var!!!! Och Lindas kommentar fick mig att vilja se Mulan oxå.

2010-12-02 @ 09:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0