If you try to push me down it only means that I'm soaring too high for you ~

Trodde ni verkligen att jag skulle lämna er ifred ända tills december ?!?!
Nej, precis, jag är alldeles för lat för att skriva inlägget of doom som det lär bli om jag väntar för länge, haha.
Så nu kör vi på sportfestivalen och ännu en tur till Disney sea !
Placerar man de fjantiga idrottsdagar vi har i svenska gymnasium ( vackra minnen av orientering resulterande i lera upp till armbågarna, svinkalla ö-utflykter och dylikt ) bredvid japans sportfestivaler så ser de plötsligt helt hemskt sorgliga ut.
Hela skolan grupperades in i rött, blått och gult lag.
Jag var med i de blå - vi vann.
Det är rätt lustigt, jag är ju som gjord för att dra ner mitt lag, men ändå så är jag nästan alltid i det vinnande laget, haha.
Jag blev dessutom utvald som klassrepresentant att springa stafett mot röda och gula laget, hjälp.
Mina söta classmates Suzuka, Rina och Mika, fast beslutna att inte bli solbrända trots en heldag utomhus.
Min klassföreståndare .. Enligt alla tjejer i hela skolan förutom vår klass är han skolans snyggaste lärare.. Kan ju verka rimligt när han står i sina pimpskor, kostym, långt över alla andra sushimänniskor med sina 190 cm, men jag förlorade i alla fall alla sådana tankar när jag såg hans sportoutfit, haha.
Ja .. Stor fotbollsplan, mycket folk.
Sedan var ju jag och Cornelia tvingade att dansa japansk dans med treårseleverna klädd i Yukata ..
Promenaden tillbaka till omklädningsrummet blev LÅNG. Undrar hur många bilder japaneserna skulle ha på oss, haha.
Först med Asuka och Yumi..
Sedan med några glada ettor ..
Sedan blev det gruppbild !
När jag äntligen fått byta om så sprang jag runt lite och fotade själv !
Här är jag och en av mina bästa vänner - Masami.
Han är ett musikaliskt geni och verkligen jätterolig, han har bästa humorn av alla jag känner och kan dra riktigt sarkastiska skämt som aldrig skulle fungera med någon japan, så jag och han har alltid jättekul när vi pratar för vi kan flumma loss och fjanta oss allt vi vill.
Sedan var det en glad sportklass som försökte göra en pyramid som någon sorts segergest .. ?
Usch, jag är inte pepp på att blogga idag, det här blev inget bra inlägg, så jag avslutar det här och bloggar mer snart igen.
Over and out ~

Kommentarer
Postat av: maja ^w^

hahaha jag blir så ännu mer pepp på japan när jag läser dina och Cornelias blogg inlägg !! :D keep going ^w^

2010-10-22 @ 18:40:06
Postat av: lindaklarin

Jag har änna glömt hur söt du är, vilket bara betyder en sak - MER FOTON 8D

2010-10-22 @ 22:19:26
Postat av: MisterP

kul med gruppbilden, du liksom lutar dig ned men ändå är du enna huvudet längre än alla andra :) MP

2010-10-23 @ 09:43:10
Postat av: Margareta Ponten Börjeson

Dina bilder är toppen,

, du bloggar bra ,du är jättesöt ,passar i blått och jag längtar efter dig Farmor.

2010-10-23 @ 10:01:59
Postat av: womeo

Kimono @.@<3

2010-10-24 @ 11:54:57
Postat av: Nana

Precis som i an friggin' anime, halvt scary! Med skoltävlingar och allt!

Men ni är gode söta<3

2010-12-02 @ 09:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0