Dans

Har jag hållt på med idag !
Jag började i traditionell japansk paraplydans ( .... ? Okej, det är inte lika muppigt som det låter, det är skitsvårt och rätt fint, och paraplyerna är TUNGA med bjällror och annat krimskrams på och man riskerar att peta ut både sine egna och andras ögon när man svingar runt dem, riktigt hardcore faktiskt .. Typ .. ) och nu har min lärare också tvingat med mig i en dans som treårseleverna ska uppträda med på sportfestivalen.
SUCK, jag kände mig lika graciös som ett kylskåp där bland alla fina, smala japaner som dessutom redan övat i två veckor.
Så här fina kommer vi att vara då, haha .. Ha .. Ah ..

Nu fick jag dock ett trevligt samtal !
Nästnästa helg är det bunkasai, och då ska jag sjunga med orkestern, bandklubben och kören, och nu ringde gitarristen och varnade att det kanske blev en sång till !
Varnade, INTE MIG EMOT !
Och nu har mormor och morfar åkt hem igen, så jag har flyttat från min värdmammas rum till mitt eget rum igen, så det ser ut som ett bombnedslag eftersom jag och okaasan bara skyfflade in allt där och sedan dog av värmeslag, så nu ska jag skutta iväg och ställa iordning och sjunga tills någon säger åt mig att hålla tyst ! ♥
Over and out från japanen ! ~

Kommentarer
Postat av: Anonym

OCH DU NÄMNER INTE MIG NÅGONSTANS I HELA INLÄGGET FFFFFFFUUUUUUUUU JAG SKA POKA UT DITT ÖGA IMORgon på tåget!

2010-09-07 @ 11:30:47
Postat av: Himawari

Åååh, sounds interesting!! skulle gärna se video på er när ni dansar ~ <3 skulle säkert vara hur gulligt som helst :3



Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! jag tänker storma in på er bunkasai!!! för jag är så avundsjuuuuuuuk >: <3

2010-09-08 @ 19:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0