カルチャ〜ショック

つかれた!! 死んでる の ほう 疲れた。でも こんしゅう の 四日 すごく 楽しかった !
Dagens titel och texten ovan;
Gissa det ni. ;)

Okej, egentligen skulle jag ju skriva om bunkasai dag två idag ( igår .. ) men först vill jag faktiskt berätta att jag var i en speciell övningsstudio för band kvällen innan och övade med mitt band, helt fanatastisk anläggning, vet inte om det finns i sverige, men det BORDE finnas !
Band får betala ca 50 kr per timma för att få öva i ett ljudisolerat rum som innehåller förstärkare åt gitarr, bas och keybord, kablar till alla möjliga instrument, mikrofon, trummor och en stor spegel så att man kan kolla hur ens framträdande kommer se ut .. bara det att så fort jag tittade på mig själv så glömde jag av texten, det var ganska disturbing innan man vant sig.
Jätteroligt dock, trummisen fjantade sig jättemycket för att få alla att skratta, men eftersom vi inte kunde koncentrera oss så tog basisten tag i situationen ( vår basist är ca 1.48 m lång, jättesöt och gullig av sig .. ) genom att slå av ett jättehögt "DADRRUM" på sin bas, vilket fick alla att flyga tio meter upp i luften.
Därefter vände hon sig mot trummisen med mord i blicken.
Trummisens svar var; ..... OKEJ NU ÖVAR VI.
Jag låg på golvet och grät av skratt med ljudet av elgitarr, bas och trummor skränande omkring mig mer än en gång den kvällen. ♥
♥カルチャ〜ショック♥
Bunkasai dag två får vi ta imorgon om jag hinner .. Har nämligen någon jag vill hinna träffa imorgon.
Over and out ! ~

Kommentarer
Postat av: womeo

JAG KAN GISSA VAD DET STÅR!!

"TRÖTT, jag är dödstrött! Men jag har haft superkul" Eller något i den stilen 8D<3



Jag hoppas att du spelar in något som ni spelar så kan du skicka det till mig! 8D not a question or a wish, tis an order BTW, ERAN BASSIST ÄR KORT!!!

2010-09-21 @ 19:35:36
Postat av: Kristin (ditt största fan)

JAG SAKNAR DIG!!!! Hälsa alla snygga japaner och lycka till med spelningen :D Hon basisten verkar ganska lik mig med det där "mord i blicken" :D<33

2010-09-21 @ 21:43:09
Postat av: Margareta Ponten Börjeson

Vad söt du är i din nya frisyr och vad kul du tycks ha. F.

2010-09-22 @ 14:13:21
Postat av: Anonym

vem är det du ska träffa? sänd mig svar! :) -a

2010-09-22 @ 20:46:57
Postat av: Desse

Älskar bilden!!! Du och dina bandmates!

2010-09-24 @ 18:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0