ごめんね

Förlåt allihopa, men eftersom det gått så lång tid från bunkasai så känns det lite meningslöst att blogga om dag två .. Dag två såg i princip likadan ut, bara det att den var längre, jag sprang ännu mer, och uppträdde mer.
Här är videon av ett av mina uppträdanden, om någon har missat den, haha.
Idag ska jag ut och leka med min bästa klasskompis Michiru !
Hon har varit jättesöt och tagit hand om mig ända sedan jag kom. ♥
Så här fina var vi senast vi lekte !
Idag ska jag införskaffa mig en jacka som jag har gått och längtat efter i två månader - om jag nu kommer i den eftersom snobbarna bara säljer i M, jäkla japanstorlekar.
Igår shoppade jag mig en plånbok, så jag antar att det egentligen är lite för mycket shopping nu, men när ens gamla plånbok bokstavligt talat ramlade i bitar samma dag så kanske det var okej ändå .. ?
Så yes, nu ska jag in i duschen, sedan ut i regnet, mot shoppingterapi och sedan filmkväll hemma hos Michi ! ♥
Over and out ! ~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Have fun honey <3

2010-09-25 @ 03:42:59
Postat av: Margareta Ponten Börjeson

Thank you for the music. Wonderful. Maggan.

2010-09-25 @ 07:45:58
Postat av: evve

Gu va duktiga ni är :3

du orde lägga upp fler videos när du pratar japanska, btw D: fett coolt ju 8D <3

2010-09-25 @ 22:36:03
URL: http://niemals.blogg.se/
Postat av: lindaklarin

Det ser ut som om du uunar var i helvete dina Inuyashaöron tagit vägen xD<3

2010-09-26 @ 00:27:22
Postat av: lindaklarin

undrar*

asså mitt tangentord ska dö xD

2010-09-26 @ 00:27:41
Postat av: Max :D

Det var helt okej att shoppa en ny :3

Jag behöver också göra det :o

Men gud så söta ni är! <3

2010-09-26 @ 15:54:18
Postat av: Himawari

JAG VILL SE DIN JACKA SÖTIS<3

2010-09-30 @ 19:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0