Inaktiv..

som SJUTTON har jag varit på sistone, men det kommer att fortsätta så fram tills onsdag nästa vecka, för jag kan berätta en sak för er;
JAG
ÄR
HELT
SLUUUUUUUUT.
Jag har sagt många gånger att "jag har aldrig varit så här trött i hela mitt liv", men den här gången slår det allt.
Dock är det en underbar sorts trötthet, för jag är trött för att jag håller på med de sakerna jag tycker bäst om;
Sång, vänner, Japan, musik, cosplay och ännu mer sång och musik.
Dock blir det ju inte särskilt mycket tid över för sömn på det sättet, haha. Än mindre tid till datorn..
Så nu har ni fått livstecken från mig, och lite uppdatering, jag ska blogga om allt som hänt i små portioner när jag får mer tid. ~
För övrigt så var jag och övade med mitt band till kulturfestivalen idag, vi har döpt oss till Culture Shock, med det faktum att jag är svensk och gitarrist, bas och trummisen är japaner, coola som vi är. ~
Just nu vill jag bara vara nerbäddad i den här,
så nu ska jag hoppa in i duschen, öva lite mer på mina låtar till imorgon, och ramla ihop i sängen.
Over and out ! ~

Kommentarer
Postat av: Nana

Du är väldigt inaktiv, bloggerskan! Men det går väl att bortse så länge du leeeeeever!

2010-09-17 @ 15:30:23
Postat av: ouii

awww stackare!

hahahah X) awesome namn! xD

2010-09-17 @ 15:42:03
Postat av: Margareta Ponten Börjeson

Du får helt enkelt ta dig tid att sova. Man behöver ju det eller hur? Själv har jag varit på franskan idag. Vi läser en deckare L´homme aux cercles bleus. Den verkar kul och än så länge lättläst. Författaren heter Fred Vargas och är en kvinna! Kram fr. Farmor

2010-09-17 @ 16:45:02
Postat av: Ellie

Du är dålig på visa du lever. D:

2010-09-17 @ 23:48:17
URL: http://efterapril.blogg.se/
Postat av: Sara

Förstår precis hur du känner med tröttheten, tror jag i alla fall. Den här veckan har varit fullt upp med Idrottsfestivalen och Kulturfestivalen och hela köret. Det har varit mycket tid till att sova, men det är långt ifrån vad jag har kunnat göra ändå. Snart fyller jag ju år också och det gör det bara ännu mer upptaget och alla vänner är på hela tiden.. det är dock trevligt, men man blir trött ! ^^



Ha det bra!

2010-09-19 @ 02:39:25
URL: http://candycountry.blogg.se/missonjapan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0