Tyfon, myströja, åska och Dorayaki. ...

Ett ord;
Tyfon

Idag har jag;
Pluggat kemi på japanska.
Pluggat japanska.
Haft hemkunskapsprov och fått .. Mvg ?
Sprungit stafett på gympan
Väntat på en klubbaktivitet jag misstagit tiden på.
Fikat med hesten i en trappa och råkat gå in mitt i basebollagets omklädningsrum, ( seriöst, står man mitt i en korridor och hivar ner byxorna får man skylla sig själv enligt mig. )
Väntat i superdupermega tyfon-regn på bussen.
Börjat blöda näsblod i detta oväder i samma sväng som det började braka loss med åska och blixtar, som jag för övrigt är rädd för sedan en nightmarish natt utomhus.
Väntat på försenat tåg, stått ihoptryckt i en tågvagn fylld till bredden med japaner som luktade .. Ja, som jag kan tänka mig att blöta hundar luktar.
Trots detta så har det varit en väldigt fin dag, och jag må vara en blöt, men inte desto mindre glad flicka.
Nu ska jag kura ihop mig i min allra största mjukiströja, äta dorayaki och se på något random drama.
En liten fin cambild för att lätta upp stämningen.
Fint att första bilden ni får på mitt hår framifrån är efter att jag bokstavligt talat gått igenom en tropisk storm..
Over and out från en blöt, svensk japan.

Kommentarer
Postat av: lindaklarin

Åh herre vilken bitchblick påsen får xD

2010-09-08 @ 17:10:05
Postat av: Himawari

oooh, MVG, omedetou ~ :D



hahaha xD var det några snyggingar med bland dessa halvnakna japaner? xD



Du är så söt lilla japanesen ~ <3

2010-09-08 @ 19:25:08
Postat av: Pideh

aww va söt du är! <3

2010-09-09 @ 07:32:38
Postat av: Anonym

Jag vill se bilder på dig framifrån i din nya frisyr! - miss a.p.

-och du, håll dig borta från tyfoner!

2010-09-09 @ 17:28:54
Postat av: D.g.M

Vilken innehållsrik dag! Grattis till MVG! Puss

2010-09-12 @ 11:21:03
Postat av: Womeo

hih, du ser så über fin ut på den bilden xD krya med the nosebleeds cutie <3

2010-09-15 @ 21:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0