Något att ha på sig.

= Kimono på japanska.
Idag stod jag modell för en fotostudio !
De brukar ta foton för bröllop/dopliknande saker och när tjejer fyllt tjugo, för då tar de på sig fina kimonos och tar bilder i studios och allt det där.
Så jag, som en utlänning kom inskuttande där, blev påklädd och tillfixad eftersom min värdmamma råkat nämna att hon har en "vacker utlänning" hos sig och de letade efter en utländsk modell.
Eftersom jag är utbytesstudent så får jag inte jobba för betalt utan bara som volontär, så det var ju perfekt, de fick en gratismodell och jag fick ha på min kimono innan jag åker hem !
Kommer förmodligen att få de riktiga bilderna innan jag åker hem, då kommer de också upp här och bdb och DA och fb och YOU NAME IT, men här är en sneakpeak !
Skorna .. .. .. Alltså inga kommentarer.
Jag fick ju inte välja någonting eftersom jag bara var modell, men när de kom ut med silvriga paljett-westernstövlar med klack och SPETSIG TÅ som jag varit allergisk mot så länge jag kan minnas så DOG jag lite.
Eww, eww, eeeeewww.
Ja ja.
Det andra var fint !
Annat jag hållt på med sedan senaste bloggposten är;
Julafton.
Spelning med mitt band, blogg om det kommer när jag fått filmerna.
Cosplayevent.
Nyårsafton.
Jag ska blogga om alla i nämnd ordning om jag orkar/hinner, haha.
Over and out ! ~

Kommentarer
Postat av: Jullebulle

Gudis vad schnögg man kan vara då!

Spetsig tå in my </3, förstår din smärta ;)

(Woho, första kommentaren på din blogg från mig! 8D)

2011-01-03 @ 11:19:13
Postat av: Himawari

OHMAAAAJJGAAAD SKOOOOORNAAAAAA!!!!!!! x'DD Jag dog lite.



Men förutom det.

FYFAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD VACKER DU ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!! INTE OKEEEJ!!! och smal är du också som jag sagt tusen ggr! och omg vilken vacker kimono!! ___ och håret! och allt½!! _Gaaaaaaaaah! längtar tills du får de bilderna ~ <3

2011-01-03 @ 12:36:03
Postat av: womeo

Perfection incarnate. ... @_@ I mean really... fuuudge.... You're absoloutly beautiful.

2011-01-03 @ 13:31:59
Postat av: lindaklarin

Alltså jag HATAR sånna dära hemska skor, ger dig beröm för att du faktiskt tog på dig ett par xD



Och ditt leende alltså, i löv it <3

2011-01-04 @ 13:45:31
Postat av: Margareta Ponten Börjeson

Du är verkligen snygg i din Kimono ! F.

2011-01-04 @ 15:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0