Fullt ös medvetslös.

Efter en sisådär 20 charmerande timmar på flyg/tråkiga flygplatser ( JAG VILLE BARA KLÄTTRA PÅ VÄGARNA DE SISTA TIMMARNA GGGG ) kom vi äntligen fram till Japan halv åtta på morgonen.
Vi fick dock inte checka in på vårt hotell förrän klockan tre, så när vi tagit oss in till stan och dumpat vårt bagage så drog vi runt i Shibuya och försökte låtsas att vi var fab bakom stora, mörka solglasögon och tänka bort hur ofräscha vi kände oss.
Fick dessutom igång min mobil i samma veva, det kändes bra att veta att jag fortfarande kan använda min trogna vän från utbytestiden och inte behövde köpa en ny som de i affären sa.
Tycker vi lyckades ganska bra ändå.
Mina resekamrater, C ( aka Bambi ), Nana och Karrå. ♥
Sedan, så fort vi fått checka in på hotellet så flög jag omkring som en yr höna i rummet, duschade och fixade mig och kastade mig iväg på ett tåg till Chiba, staden jag bodde i när jag var utbytesstudent här i Japan, och träffade en av mina gamla bandmedlemmar, Miki !
Hon hade bjudit in mig till en spelning där vår trummis, basist och en till kompis skulle spela, och det var så sjukt kul, för de visste inte att jag skulle komma, så jag fick tre mycket chockade och mycket glada Japaner att spendera kvällen med, och åh vad härligt det var att se dem igen, och att gå genom Chiba och minnas allt fint, fint, fint. ♥
Så jag och Miki tog Purikura ( vi tog också skabb-purikura tidigare i våra solglasögon, fab som få .. )
Och jag skuttade omkring och försökte fota Seika ( basisten ) och supersnälla, galet begåvade Ichinohe när de spelade.
Lagom lätt när det var en moschpit precis bredvid mig och Ichinohe flög omkring som en studsboll.. Men bra var de, är så glad över att jag besegrade mitt jetlag och släpade mig dit trots att jag var så trött och sliten för det var verkligen verkligen värt det.
Imorgon bär det av till Harajuku och Shibuya för lite shopping ! Tartanbyxor come to mee ♥
Eftersom jag har internet på rummet så kanske det blir lite bloggandes ändå !
Over and out ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0