Skoskav.

Idag får ni inga bilder på det jag har shoppat, för det är nästan bara presenter, huhu....
Hmm, vad har vi gjort idag.
Vi har gått igenom Harajuku på jakt efter platåconverse och körsbärsörhängen och jag vet inte vad, och sedan har vi finkammat 109, ett stort 10 våningar högt shoppingcenter .. Och skoskav. SKOSKAV. SMÄRTAN jag och Nana gick igenom, inget att leka med.
Ha aldrig nya skor i Tokyo barn, just don't.
Jag och Karråååå. Som sagt. Aldrig nya skor i Tokyo, don't.
Det har börjat blomma !! Peppar Hanami-matsuri i övermorgon. ( titta-på-blommor-festival, man picknickar oftast i någon park och tittar på körsbärsblommen och är lyckliga över att det inte är apkallt längre. )
Fab Nana. ♥
Vi drog till Harajuku för att hälsa på våra vänner på spinns och köpa lite grejer vi angstat över natten över. ♥
Jag fick äntligen köpt mitt hänglås-halsband från Listen Flavor efter många månaders längtan, och vi blev vänner med även denna butiks staff-chans ( personal ) och de bjöd in oss till invigningen av en ny LF-butik LaForet ( världens underbaraste shoppingcentra med alternativt mode. ♥ )
Bästa crêpesstället.
När japaner säger Starwberry Cheesecake, då MENAR de Strawberry Cheesecake. Man får en hel skiva med cheesecake i sina crêpes, det är helt fantastiskt. ♥
Baby är söt som sjutton. ♥
Det är helt soligt och varmt här .. ♥
Shibuya på kvällen .. Mhhh nu är jag så trötttt och Karrå vill ha internet.
Akihabara imorgon, ut och tampas med alla otakus, WOOWOO !!
Over and out ~

Kommentarer
Postat av: Mr. No Nose

Karro look so bad ass xD I LIKE

Ni alla är så söta!

2012-04-04 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0