しゅっぱ−つ!!

*Take oooooff !
Okej, jag drar till Japan om tre dagar !!!!
Just nu är jag så trött och försöker hålla så mycket i huvudet att jag inte vet hur jag inte exploderar, men, hur som helst, Japan snart !
Så inlägget jag lovade er ( eller nja, lovar er nu ! ) med fraser och ord på japanska som JAG tyckte var användbara och viktiga - jag har seriöst inte SÅ bra japanska även om jag kan prata en hel del med mina vänner och beställa på resturanger och whatnot, men jag ska ge er vad jag kan i alla fall !
Och vilka PLANER vi har inför japan !
Vi ska tillbringa en natt på Disney Land Resort, alltså, vi ska SOVA på detta magiska ställe. Kommer inte kunna sova alls, men det är okej, för vårt hotellrum är SAGOLIKT, verkligen helt underbart. Åh. Ska filma en vlogg eller något där så att ni får se med egna ögon.
En natt ska jag tillbringa i mitt gamla hus, två dagar med min fina, fina, fina värdfamilj. Jag är väldigt nervös inför att träffa dem, min japanska har ju blivit lite sämre och jag har inte träffat dem på så länge och så, men jag tror att det kommer att gå fint i alla fall.
Vi ska besöka gamla skolan, även om mina vänner har tagit studenten nu ( boohoo.. ) så ska det bli hur kul som helst att se allt igen och bara vara där, alla fina fina minnen osv.
Hmm, vad har vi mer.
Visstja ! Jag ska springa på en spelning som en i mitt gamla band har - och hon vet inte att jag kommer.
Hoho.
I alla fall, nu ska jag sluta innan jag babblar ihjäl er med meningslöst trams.
Antingen så småbloggar jag lite medans jag är i japan, eller så kommer det stora bombinlägg allt eftersom när jag är tillbaka i sverige igen, what do you know. ~
Over and out !

Kommentarer
Postat av: Himawari

Två dagar.................. ♥

2012-03-30 @ 09:15:24
Postat av: oui

Fuuuuuhuu ni skulle ju ta med mig!! D: trodde att vi kom överens om att ni skulle ta med mig och vi dig om 66 dagar!!;D <3

2012-03-30 @ 10:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0