終わり-*

*Sluuut.
Jaa, jag tror inte det finns så jättemycket mer att säga om vår resa nu.
Eller jo, det är klart det finns. Massor. Men inget som jag kan visa er med bilder och text tror jag, utan det är väl mer känslan av den enorma glädjen som finns i att kunna vara på en plats som man älskar så mycket med personer som man älskar så mycket. Åh rosa fluff.
Hur som helst. Jag har gjort en video där jag sammanfattat lite allt möjligt som jag har filmat under tiden vi var där ! Inte så mycket Japanskt landskap och så, mest vi som flummar runt. ♥
Skicka in lite kommentarer och frågor om det är något ni vill att jag ska skriva om så kommer det !
Har ju mitt inlägg med lite ord och fraser på japanska som jag tycker är användbara som jag SKA slänga ihop, jag lovar, haha.
Hur som helst. Här har ni videon, enjoy.
Over and out ! ~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du börja uppdatera här igen?

Svar: Jag funderar på det, eller på att starta en ny blogg för att jag inte gillar namnet på den här så mycket längre (haha) !
Olivia

2013-01-15 @ 20:08:22
Postat av: Anonym

Saknar din blogg :(

Svar: Men oj ! Det visste jag inte att någon gjorde ! Kanske borde göra det ? ^^
Olivia

2013-02-17 @ 18:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0