秋葉原*

*Akihabara.
Eftersom det var Nanas första besök i Japan, och eftersom det är underbart kul och rätt exotiskt så var vi självklart också på ett besök i elektronik-, spel-, manga- och nörddistriktet nummer 1 - Akihabara, innan vi lite senare på kvällen drog till Chiba för att i mitt fall hälsa på min bästa vän Asuka och i C, Nanas och Karrås fall bowla med Cs klasskompisar. Personligen är jag ganska så väldigt så hemskt dålig på att bowla, så jag var ganska lättad när Asuka var ledig och kunde vara med mig istället. Jag hade saknat henne så mycket. ♥
Madoka Magica-reklam. ♥
Random spelbutik och den massiva K-ON!-hyllan det fanns inne på Animate. Älskarrrr K-ON!, så mysig anime. ♥
Den obligatoriska purikuran. Asuka är verkligen sötast i världen, hon tog hand om mig hela mitt år, och nu har hon dessutom blivit ännu snyggare ! Nä nu ska jag gå och maila henne.
Over and out ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0