生きてるよ~

Hejhej, jag lever, och lever fortfarande med ena foten kvar i Japan ~ 
Nu är jag 19, rödhårig och inne på mitt sista år - faktiskt näst sista månad - på gymnasiet.
Senaste året, sedan vi var i Japan förra april, har jag inte rört den här bloggen. Den har bara legat här, fullpackad med fina minnen och Japan, Japan, Japan.
Jag funderar lite på om jag kanske ska ta upp bloggen igen, har fått kommentarer om att ni skulle vilja det ?
Dock får jag förvana er - Jag är inte i Japan längre. Jag är i Sverige, i Göteborg, och jag kommer att vara här MINST fram tills nästa Januari innan jag är tillbaka i Japan. Men jag funderar på att skriva om lite allt möjligt, ta lite bilder, kanske göra lite videos, och hålla er och mig själv uppdaterade och pepp på att åka tillbaka till Japan. 
Vi får se hur jag gör. Hur som helst är jag hur glad som helst att det fortfarande finns de som läser och kommenderar på den här dammiga gamla skrothögen till blogg. Tack sötnosar. 

Kommentarer
Postat av: Himawari

Wöööööh >8)

2013-04-12 @ 13:06:56
Postat av: Johanna :D

Jag klickade precis in på din blogg, så jag har inte följt något av det du skrivit (bara läst lite nu), och med risk för att du redan har nämnt detta har jag en fråga: Hur gjorde du med gymnasiet? Du åkte ju mitt i en termin, behövde du läsa in detta senare, gå om ett halvt år, eller hur gjorde du? <:

2013-05-27 @ 14:43:32
Postat av: Anonym

Kom tillbaka och börja blogga igen!

2013-08-15 @ 20:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0