Dock of the bay..

.. Snurrar i mitt huvud, mixad med tanken att 
"OJ, jag måste ju ringa min chef och säga att jag inte kan komma och jobba nästa sommar !"
Höhö, ångestångest. ><
Nu är alla papper inlämnade, och jag sitter och väntar på svar från YFU IGEN.
Denna gången väntar jag på besked om vart jag kommer att hamna, hmm.
Men nu är jag förvånansvärt nog inte nervös alls, jag är bara helt neutral, och bara nyfiken, istället för helt hysterisk och humörsvängande.
I fredags var jag, min kära barndomsvän Linda och hennes kära barndomsvän Josse, på Twilighttäff, töntar som vi är.
Jag skyller på min egna cosplayfeber, och säger stolt att Josse, iförd min Yunaperuk, blus och väst, pimpad med linser och halsband av Linda, vann tävlingen som ägde rum.
Någon mer som tycker hon ska dela med sig av priset ?
Jag ska inte ladda upp bilden på mig som Rosalie igen, för den finns redan på ett x antal ställen, så det blir en blid på vår lilla Alice. 

Kommentarer
Postat av: C

Åh gud! JAG VILL OXÅ FÅ REDA PÅ VART JAG SKA BO! D:

Tänk om du hamnar i.. Hokaido? SNÖ FTW x)

2009-10-13 @ 21:47:19
Postat av: sara

tjoo! kommenterar så du kan se min blogg^^// sara k

2009-10-21 @ 21:55:14
URL: http://marshmallowfluffet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0