Fjärde gången gilt .. Annars *****.

Nu bli jag VANSINNIG.

Blogg.se och macdatorer verkar helt enkelt inte gå ihop, det här är fjärde gången jag skrivit ett långt inlägg och allt bara har lagt av precis när jag ska spara allt.

GAH.

Nu skriver jag i word först.

Rawr.

 

Var och kollade på Ponyo idag med 10 tjejer från skolan.

Otroligt kul och lättande för mig som gått med ångest över japan dag ut och dag in sedan intervjun.

Skulle fått veta om jag blivit antagen idag, men nejdå, de hade inte fått sina papper ännu, så jag får snällt vänta tills på måndag.

Wohooo ! I’m on top of the world !

 

På måndag ska jag dessutom få det bestämt huruvida jag får åka upp till min älskade Nana far far away i det fjärrans Piteå, få tillbaka mitt skolkort ( HOPPAS JAG ), prova ett par stövlar jag velat ha i år och dagar, och prova en utav Cornelias kjolar och se om jag är smal nog att låna den på Loli-meetup !

Hoppas den har resår så jag inte spränger den.

Monday is the day.

För första gången tror jag.

Min och Karrons twin med våra myströjor blev lite lagom fail då vi valde den varmaste dagen i veckan att twinna med giant turtleneck-tröjor. xD

Over and Out !


Kommentarer
Postat av: Nana

Yeah, you WILL get to me, or else I'm gonna rape your Yuna cosplay and throw it away to a monkey on a zoo.

YEah, I would so do that. Hoho~



you will, and MUST come up to me.

Nana isn't whole without her Hachi<3

2009-09-11 @ 23:21:11
Postat av: Karolina! :D

så mysigt var det idag!! :D <3 måste göras om!! ^^



haha xD nästa gång vi twinnar med den tröjan får vi se till att det inte blir 25 grader varmt efter lunch! x'D



hoppas du får veta på måndag!! <33 håller tummarna!! ^^

2009-09-11 @ 23:32:02
Postat av: Karron

bte. såg att du skrev karron! yaay! xD du kom ihåg! x)

2009-09-11 @ 23:32:35
Postat av: Aboriginie - Asta

Men jag har ju sagt till dig att ALLTID spara som utkast innan du publicerar!!! Annars försvinner det, vissa byter bloggsida när de hör detta för att det är för jobbigt. men blogg.se är bäst.

Iallafall nu ska jag ut i 25gradig värme och våren har bara precis börjat HIHI okej nu måste jag gå.

Jag har klippt lugg och nu btw. Jag klippte den själv. Jag vet vad du tänker

Älskar dig

2009-09-12 @ 05:49:33
URL: http://auroral.blogg.se/
Postat av: Parinoneneneneneee

hun, I don't get a squat of what you write.

Write in english pls.

Luv u

2009-09-14 @ 19:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0