JADÅ !

För att citera Linda;
JADÅ !
Pappas mobil ringer, och jag hör honom säga;
nejmen var trevligt.
Vänta lite.
Han ger luren till mig.
Jag svarar.
En människa som måste vara milt störd i huvudet FRÅGAR om jag vill ha min plats.
FRÅGAR.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FÖR ALLT I VÄRLDEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!
Kan ni FATTA att jag ska åka ?!
Det är helt STÖRT !
Snart får jag hem de resterande papperna på min ansökan, och min tandläkare har gett mig godisförbud, NOOOOOOO. (infoga avgrundsvrål)
Men, jag ska till Japan.
Till cosplayens, pockyn, Lolitan, Jpop/Jrocken, Sushin och kimonons hemland.
I mars.

Kommentarer
Postat av: LiVi <3

JAG SKA ÅKA DIT OCH BESÖKA DIG OCH VI SKA PÅ DISNEYLAND !

2009-09-15 @ 18:49:27
Postat av: Din bästa kompis

Jag är så glad för din skull, du har ett sånt gött år framför dig! För att inte prata om äventyr. Du åker SNART! Du kommer träffa massa amerikaner och australiensare där för de är typ galna i japan. Glöm dock inte att allt handlar om anpassning. Och att vare sig du tror mig eller inte så kommer du vid minst 10 tillfällen vilja bomba japan. Jag trodde inte folk när de sa det om Australien men jag har verkligen blivit förbannad! Ååååh jag är verkligen glad för din skull!!

2009-09-16 @ 08:53:35
URL: http://auroral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0