Pärlor, ståltråd och spända nerver.

Nu får jag nipprans arabies.
YFU har fortfarande inte hört av sig, och jag sitter som på nålar.
Det var bara i söndags jag gjorde intervjun, men jag är så förbannat nervös och spänd på om jag är antagen att jag inte vet vart jag ska göra av mig själv.
USCH.
Have made two desicions;
1. Har de inte kontaktat mig på fredag ringer jag dem.
2. blir jag antagen, klipper jag raklugg. Blir jag inte, klipper jag mig inte.
Så vart ett frisyrproblem löst i samma veva.
Så blir det, när man är ett nervvrak.
Var med Karolina och shoppade efter skolan idag, fick tag i en röd/svart basker och en lila mysmysmyströja, Karolina köpte en vit ( Yay ! ), twinning is planned. ^___^
Shoppingterapi ftw.
Och fjortisfoton i HM's XL-provhytt gillar vi också !
Over and out !

Kommentarer
Postat av: Joline

Åhh jag cuttade raklugg igår :D

2009-09-10 @ 15:48:53
URL: http://joooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0