馬と鳥 ♥

dagens titel;
The Horse and the Bird. ♥
Nu har jag officiellt en partner in crime, för idag kom Cornelia hit ! ( hennes blogg --> hestparymmen.blogg.se ) och jag mötte henne i skolan.
Det blev en hel den kramandes, klappandes, bugandes och tackandes till andra människor och varsegodandes från både deras och mitt håll.
Jag hade helt seriöst glömt av hur förbannat söt människan är, och så hade hon ändå tillbringat 34 timmer på ett flygplan.
INTE OKEJ CORNELIA.
Det var hur som helst helt underbart att träffa henne, fick reda på att hon bor endast en tågstation från mig, det var VÄLDIGT nice att höra.
Så, här är ett livstecken till alla hennes vänner och ev familjemedlemmar;
Hon lever, och är i tryggt förvar hos mig här i Japan. ~
Vi kallar varandra för "Tori" och "Uma", vilket kommer från en lååång historia av att ha fågel som favoritdjur, och kallas för Snel Hest i sverige och ja .. Ni fattar poängen.
Tori och Uma betyder Fågel och Hest, därav den lite halvknasiga titeln.

Over and Out ! ~

Kommentarer
Postat av: Himawari

HAhahahahaha, vaddå 34 timmar på ett flygplan?!?! xDdet där var väl att överdriva liiiiite xD



hon överlevde resan till Japan, frågan är om hon överlevde dina dödskramar?

2010-08-31 @ 12:09:33
Postat av: Anonym

Teeheee! fan va gött att att ni bor så nära!! ni kommer ha så kul ihop! fan va ja saknar dig olivia din söta sak!

aaand.... sorri for not commenting (a)



<3<3<3

2010-08-31 @ 16:46:50
Postat av: womeo

Heheh... Jag undrar det också, dina kramar är ju rätt farliga om du vill att dom ska vara det ;D<3

2010-08-31 @ 23:06:54
Postat av: Margareta Ponten Börjeson

Hej igen det skulle vara kul att få en bild framifrån på din nya frisyr. Grannie.-san.

2010-09-01 @ 18:54:05
Postat av: Anonym

Snälla Olivia...

Tack för att du tar hand om min Cornelia.

Mamma Anne-Lie

2010-09-02 @ 17:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0