Havet ~

Fick en tur till havet och sprang omkring ute i vågorna tills hela mina shorts
och halva min tshirt var blöta och jag hade vatten upp till halva låren som
dessutom skvätte som bara den. ♥
Havet har alltid varit som hemma för mig, det kryper i hela kroppen på mig och jag blir helt konstig om jag inte får åka till havet när jag vill dit.
Idag oroade jag mig superdupermycket över en kompis, och när min värdmamma frågade om vi ville åka till stranden och ta en kvällspromenad så flög jag nästan i taket.
Random inlägg is random, men well, here u go, i övermorgon så börjar jag i skolan, och då. kommer. jag, bli. upptagen.
HEJ OCH HÅ.
Over and out bye bye ~ ♥

Kommentarer
Postat av: lindaklarin

Det ser kallt ut QwQ

2010-08-31 @ 10:41:48
Postat av: Himawari

åååh ~ vad mysigt med en kvällspromenad på stranden ~!! ^w^

2010-08-31 @ 12:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0