Monster in my bedroom

JAG HADE JUST EN SÅDAN HÄR VIDRIG SAK I MITT RUM.
Om man håller den här insekten framför ett papper så fungerar den tydligen som en sax, mysigt va ?
Den är ungefär en sisådär 15 cm lång och 10 cm bred och FLYGER och för ett fruktansvärt väsen.
Satt helt lugnt och tecknade på en skoluppgift och tror att jag är trygg eftersom jag hade insektsnäten över fönstrerna.
Så här jag ett helt fruktansvärt brummande och ser den här saken flyga fem cm framför min näsa.
Jag är vanligtvis inte fjantig när det kommer till insekter, men den här tog priset.
Jag flög upp och ut ur mitt rum, nerför trappan med ett ljudligt;
"OBAACHAN TASUKETEEEEEEEE !!!!!" Vilket i princip betyder; "MORMOR KOM OCH HJÄLP MIIIIIG !!!!"
Min supervärdmormor kliver helt lungt upp från sin sittplats, traskar in i mitt rum och plockar helt lugnt ner monstret med lite toapapper och släpper ut den medans jag gömmer mig i vardagsrummet, ropandes;
"TOTTA TOTTA TOTTA ?!" ( Tog du den, tog du den, tog du den ?! )
Jag älskar att ha en dynamitdam i huset.
FYYYYYYYYYYYYYYYYYY.
Förutom den här så är getingarna här ca 10 cm långa och tusenfotingarna ska vi inte ens prata om.
Jag längtar efter höst och vinter.
Nu vet jag vad jag ska införskaffa imorgon efter klubben;
insektsspray, giftigaste sorten jag hittar.

Kommentarer
Postat av: c

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY D: D: D: D: D:

2010-08-04 @ 14:31:12
Postat av: Nana

1, Den såg gode äcklig ut.

2, Jag kan nästan se det framför mig när du springer och ropar på din värdmormor hahahaha!

3, Du är då förjävligt söt du Hachi<3

2010-08-04 @ 14:35:24
Postat av: lindaklarin

HAHAHA gode, älskar det ordet xD häj clara 8D



Och här är jag livrädd för pappalångbenar xD jag kan skicka över Sessan på posten, hon är en utärkt fånga-äckliga-insekter-och-kasta-runt-dom-i-luften-och-plåga-dom-tills-dom-dör-och-sedan-äta-upp-dom-maskin 8D

2010-08-04 @ 17:14:37
Postat av: Sara

euueww, va äckligt! insekter är typ det värsta som finns ju

2010-08-04 @ 19:16:43
URL: http://marshmallowfluffet.blogspot.com/
Postat av: Himawari

EUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW säger jag bara D': hääämskt ;_;



stackaree ~ <3 tur att du har stålobaachan där. för denna obachan skulle inte klara av att hantera den >':

2010-08-04 @ 19:28:14
Postat av: Evve

Euw O.o fyfan va vidrig :__: tur att du hade din mormor som kunde komma till din räddning xO

2010-08-04 @ 22:28:14
Postat av: Peruru

Uschel... det är då man har en Mamo-chan D: Fast... hmm... just ja D: obaachan verkar awesome... >_>

2010-08-04 @ 22:34:17
Postat av: Womeo

HAHAHAHAHAHAHAHA XD sötnos<3

2010-08-04 @ 23:28:44
Postat av: mister P

Fränigt Fränigt / Mister P kun

2010-08-05 @ 11:07:03
Postat av: Margareta Pontén Börjeson

Tur att det finns en mormor till hands.Farmor.

2010-08-06 @ 20:15:08
Postat av: freja

hejhej, allt bra med dig? :) kram

2010-08-10 @ 17:58:54
URL: http://bnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0