Tokyo, Harajuku ~

Hejhopp !!
Woho, riktigt aktiv är vi här !
Idag vart det övningsstudio med bandet som gällde !
Paniken är väl allt jag kan säga, livet är 26/12 ............. INTE OKEJ. *runs of to practice*
Iiii alla fall.
I förrgår så var jag i Tokyo ( rättare sagt Harajuku ) med Cornelia och träffade hennes kompis Sachiko, sedan kom Tussan och mötte upp oss en liten stund och dagen gick fint med få missöden, förutom att jag försov mig vilket gjorde mig lite småsur/störd på mig själv, sorri. ♥
Egentligen skulle jag bloggat igår, men jag väntade på bilder från Tussan, men hon segar, så jag slänger upp dem när jag väl fått dem, haha.
Edit; lade till bilderna, de kom flygande efter ett mindre hot, haha.
Här kommer lite mer bildspam !!
Hade tänkt visa er min nya favorit jullåt av Kimura Kaera, "A Winter Fairy Is Melting A Snowman" heter den men hittade inte eländet på youtube.
Jag och Cornelia på Sweets Paradise.
Gick upp minst 5 kilo den dagen, jisses .....
Sachiko som vi var med först, jättefin människa !
Purikuran vi tog !
Efter att jag blivit runtsläpad i Harajuku, in på La Foret och diverse lolitabutiker, ätit crepes och mat/sötsaker på Sweets Paradise tills jag knakade i sömmarna så tog jag och Cornelia en sväng till en känd trädallé där de har satt upp julbelysning i stil med Liseberg och väntade på Tussan, supermysigt ~
Sedan dök min fina Tussan upp !
jag prackade på henne en biljett till mitt live och sedan drog vi med henne på både Purikura och att äta crepes - stackarn som egentligen inte klarar av sötsaker, det fick slinka ner ändå, haha.
Så hoppade vi iväg mot purikura~
Det var så himla länge sedan jag träffade min fina Tuss, senast var ju Tokyo Gameshow, gissa vem som var överlycklig ? ♥
Lägg märke till hur fint jag och Cornelia står likadant med våra ben .. xD
Av småbilderna till höger så är den andra uppifrån bland den snyggaste purikura jag någonsin tagit, Tussan, hur lyckas du ?!
Dagens skörd !
Supersöta kjolen, två skoluniformsrosetter från Paris Kids, lösögonfransar och purikura kom tillsammans, woho, gratissaker we like.
Ja .. .. Jag har inte direkt något vettigt att säga om jag ska vara ärlig.
Nu ska jag iväg och öva på mitt gitarrspel och min sång tills någon kommer och slänger något på mig när det blivit för sent. ~
Over and out !

Kommentarer
Postat av: lindaklarin

Ditt hår börjar bli långt 8D bara så att du vet <3

2010-12-07 @ 15:57:56
Postat av: Margareta Ponten Börjeson

Underbara bilder! Du passar jättebra i lite längre hår.F.

2010-12-07 @ 17:41:51
Postat av: MisterP

Been there :) MP

2010-12-07 @ 22:01:53
Postat av: Nana

En riktigt japansk purikura måste man pröva på innan man dör.

Och du är en söt liten tomat där uppe, hihi<3

2010-12-08 @ 18:38:37
Postat av: womeo

etoo....

Har du blivit längre? o.o

2010-12-18 @ 12:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0