Ris på burk XL

Det HÄR mina damer och herrar, är en RISAUTOMAT.
Det är som en automat med dricka, sådana som finns på få ställen i sverige ( och fungerar på ännu färre ) bara det att det som dimper ner i luckan här är inte dricka, utan en säck med ris på en sisådär 5 kg.
Praktiskt much ?
Och det HÄR, är en Olivia som fick ett poster till Hanamatsuri beställt, och jag hade en timme på mig att färdigställa det.
Det resulterade i spring upp och ner och hit och dit efter tejp, papper, pennor, lim, sax och Gud vet vad mer.
Därav mitt kraschade ansiktsuttryck, och därav det hafsiga resultatet.
Men, pinsamt fail eller ej, så var det kul, och idag fick jag confident boost gånger 4 med hjälp av orden "bijin" och "MODERU-SAN MITAI O______O!!!!"
I love japan. <3
Och !!!!
Mina kort fungerar, oh happy, happy day ~
Det är allt som händer at the moment, skolan har inte börjat ännu, och jag hittar ingenstans på egen hand, so well .. .. Bli sjätte april någon gång !!!
Over and out ~

Kommentarer
Postat av: Himawari

Hahahaha aaaw, men du ser ut som en modell juuu !! ^__^ supersöt! (: du ser väldigt lycklig ut även om du var stressad x'D och den blev jättefin ju!



åååh, japanskt ris __ <3 nej nu blev jag sugen på sushi! D: har du ätit sushi än btw? o:



oooooooch. . . jag kaaaaaaaaaaaaaaaaaanske kommer och hälsar på under höstlovet. vi får se. fast jag tror helst jag vill åka på sportlovet, men mina föräldrar sa att det var lättare om vi åkte under höstlovet så vi får se (: <3



och ta det lugnt! tiden kommer gå så sjuuuukt snabbt så det kommer bli 6:e april hur snabbt som helst och sen så kommer du ju åka hem snart, så njuuuuuuut medans du är där!!! :'D <3

2010-03-29 @ 13:35:08
Postat av: Bajskorven Linni 8D

Jag hoppar VERKLIGEN att du kommer ihår att lägga ut ett gott ord om mig när jag fyller år, annars ska jag sticka en pinne genom dig och grilla dig över en eld ._. tänker bara på mig själv



Jag tycker din teckning är fett söt xD<3

Och du är dålig på att mejla .__. * give you the bad på att mejla priset ._.<3 *

KOM HEM SNART !

2010-03-29 @ 14:46:22
Postat av: Magda

Heeej!

Jag är riktigt avis på dig!<3

Vad trevligt men en risautomat;P



Bilden var super söt!



Ha det super!

2010-03-29 @ 16:07:19
Postat av: Max ^__^

Ååh man märker att du har det så bra! :3

Fortsätt ha det bra! <3

2010-03-30 @ 02:17:19
Postat av: Maggie

Jag är jätteglad för din skull! Allting verkar super!

2010-03-31 @ 09:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0