Snö, snö, regn, snö, lite plusgrader, slask, minus igen, snö och .. Snö.. ~

Titeln säger väl allt, JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ VÄDRET NU.
Och idag är det exakt 12 dagar kvar tills jag far till stockholm för att träffa resten av utbytesgänget och tillbringa mina sista dagar i Sverige för 2010 på ett förberedningsläger.
Behöver jag säga att mitt hjärta har packat ihop och flyttat upp till min halsgrop för tillfället ?
Jag är sjukligt nervös, men ändå otroligt pepp, om bara min nedriga förkylning kan släppa någon gång.
Förutom att det är 12 dagar kvar tills jag åker så har bland annat konvent hänt sedan senast !
CCC:01 på Schillerska ~
Otroligt mysigt, litet konvent, men jag får säga att det kändes lite skumt att knalla runt klädd som en TV-spelskaraktär i min skola, hmm.
bild från eldshowen som ägde rum fösta kvällen ~
Jag besparar er och mig själv från att lägga upp cosplaybilder - än så länge.
Och nu .. Måste jag verkligen plugga japanska.
Over and out ~

Kommentarer
Postat av: Max ^~^

Dumma dig som åker bort :(

Jag vill också med!

2010-03-01 @ 16:59:20
Postat av: tomas wife.

Lägg upp bilder D:

2010-03-06 @ 21:52:58
Postat av: bajs

LYCKA TILL OLIVIA, HA NU DET BÄSTA ÅRET I DITT LIV OCH DU KOMMER FATTA VAD JAG MENAR MED FANTASTISKT ALLDELES SNART. JAG ÄLSKAR DIG OCH JAG ÄR STOLD ÖVER ATT DETTA ÄR TACK VARE MIG.

Shiiit du ska på äventyr.

I JAPAN

2010-03-10 @ 10:45:31
URL: http://auroral.blogg.se/
Postat av: C

OMG, du har tom ändrat din header nu,,, ses i Japan om ett halvår då! <3<3<3

2010-03-10 @ 16:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0