Toki wo tomete. ~

Toki wo tomete = stanna tiden = titeln på den sista singeln som mitt älskade Tohoshinki släppte, som jag nu har inhandlat i Tokyo för unbelieveable 1500 yen.
Nu är jag hemma från Tokyo, MEN.
Jag är superförkyld, och det känns som om det sitter en liten elak tomtenisse inne i mina bihålor och leker med en eldkastare. ( med andra ord gör de väldigt ont och det känns som om någon cemeterat igen mitt huvud fullständigt. )
Istället för bildspam så har jag gjort en liten video emellan mina hostattacker !
Jag skall göra en video till med ALLA bilder och videoklipp jag tagit, men for now så får ni nöja er med lite av mitt och Tussans flum/påhittade shoppinguppdrag i Shibuya/Ebisu gardenplace.

Nu ska jag gå och ta hostmedicin innan jag hostar upp mina lungor, och sedan ska jag sooooova, haha.
Over and out ! ~

Kommentarer
Postat av: tomas wife.

Hemsk titel ju : (

Skulle tiden stanna = du skulle inte komma hem = Lillasyster skulle gå sönder.



2010-05-04 @ 10:58:10
URL: http://youtsuba.blogg.se/
Postat av: Bajskorven Linni 8D

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL PÅ VIDEON HAHAHAHA DÄR ÄR MIN OLIVIA ! dör

dina videoskills börjar skrämma mig xD



och du ser .. .. annrolunda ut q.q

2010-05-04 @ 18:18:45
Postat av: C

Haha åh gud, hur orkar du göra videos? xD Mina kommer vara slaffs här har ni. xD

2010-05-04 @ 20:16:29
Postat av: Anonym

Pussen! Du är för rolig! Du ser nästan lite japansk ut också ;)

-a.p.

2010-05-04 @ 21:49:31
Postat av: Ahti Lemminkäinen('s morsa... asssaaa, Jorma heter hon)

ビデオが好きですよ! すごい! hmm 君達はかっこいいな  @___@ hur mår du (i Japan)? ;_; Saknar du inte Taeko? :O lol asssaaa hoppas du kan tyda mitt meddelande :3 fu fu fu fu fu (så skrattar Koga i Pokémon!) 

2010-05-04 @ 22:08:26
Postat av: Margareta Pontén Börjeson

Gud vad du är teknisk! Hur gick det med outfit:en? Necesse-san

2010-05-05 @ 08:53:42
Postat av: Nana

Jag kunde inte sluta skratta, så jävla kick-ass XDDD

2010-05-05 @ 12:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0