Tokyo vlogg.

Jag lovade ju er en video med allt från Tokyo, och jag tänkte göra den till Toki Wo Tomete, för att jag kände att jag ville att tiden skulle stanna så att jag fick stanna där ( Nej Malin, det är inte så, självklart vill jag komma hem till er alla, men .. Nej, jag vill importera er hela högen till Japan, SÅ ligger det till ja. ) men jag fastnade framför låtarna och DVDn som följde med när jag köpte skivan, och nu har jag till slut blivit så emotional över att se bandet så splittrat, inte bara för att de har disbandat, utan också splittrade i deras VÄNSKAP, att jag blev helt .. Ja, emotionell, så nu måste jag nog vänta till imorgon innan jag kan lyssna på dem igen, annars kommer jag att lipa som en fontän till slut, haha.
Så länge får ni njuta lite av min kokkonst !
Min värdmamma lärde mig att göra japanska Onigiri igår ( risbollar ) och jag gjorde bla en Rilakkuma-boll ( som Hello Kitty fast en björn antar jag, åter igen; Google is your friend. ) och en risboll med min värdbrors älskade band UVERworlds logga på.
Enjoy;
Min värdsysters ~
Min värdbrors ~
Min värdmammas ~  ( hon heter H*****, haha, jag vet inte om jag får ge ut deras namn, det får vänta ~ )
Random blogginlägg om risbollar is random.
Imorgon är det skola igen, och jag kommer att DÖÖÖÖ av värmeslag.
Idag var det runt 26 grader, plus hög luftfuktighet, och jag dog i kjol och linne, imorgon ska jag ha hela min skoluniform på mig ..
Over and out ! ~

Kommentarer
Postat av: Rain's fru

Den björnen påminner om den dära asläskiga andra björnen som är asläskig ...

2010-05-05 @ 13:43:18
Postat av: joss

OMG x'D 26 grader x'D lyckost O.O

2010-05-05 @ 14:27:53
Postat av: tomas wife. 8D

:'3 bra hjärtat <3

2010-05-05 @ 16:21:18
Postat av: Anonym

Juste.. ..alger..sjögräset som är på x'D äre nori eller konbu? O.O oooch..och.. hur gör man onigiri? 8D äre tbara ris, vinäger, socker å salt? O.O .. :'D

2010-05-05 @ 17:54:03
Postat av: Bajskorven Linni 8D

Du blir mer och mer lik shuichi xD <3



FAIL Josse, du glömde skriva vem du var andra gången >8D

2010-05-05 @ 18:41:27
Postat av: Sakura

UVERworld <3

2010-05-05 @ 19:35:00
URL: http://tokyoblue.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEN 8D man fattade ändå att det var jag 8D eller hur :'D x'D ..... vad menr du med att hon är lik shuichi? o.o x'D



//JOOOOOSSEE

2010-05-06 @ 13:01:28
Postat av: Margareta Pontén Börjeson

Hej Raring! Finns det inte Sommarvariant på skoluniformer? Necesse-san.

2010-05-06 @ 18:22:30
Postat av: Sara

värsta söt risbjörn ju :)

2010-05-07 @ 00:15:18
URL: http://marshmallowfluffet.blogspot.com/
Postat av: Joss

.. .. ;_; det står inte på paketet hur mkt salt man ska iii ;___; står ba en massa om vinäger och socker D: IIIH x___x

2010-05-07 @ 19:39:09
Postat av: Margareta Pontén Börjeson

Hur gör man risbollar? Bakar inte Din Värdpappa? Necesse-san

2010-05-09 @ 09:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0