Hejhopp !!

Jag var ju på Disneyland innan jag åkte också !!
Med min alldeles egna Bambi ~
Här är en liten film jag slängde ihop med filmklipp och några bilder och en del utav den määääängder av film vi tog under dagen, haha.
Det är nog en del wtf-moment i den för er som inte var med, tex när Bambi sticker in fingret i kortets mun på Alice .. Avdelningen ( ? ), det var en ripoff på en video som funnits på youtube hur länge som helst med en liten pojke som sticker in fingret i sin lillebrors mun, och självklart blir biten, varpå han högljutt utbryter;
OW CHARLIE ! That really HURT !
Vilket vi roade oss med att härma.
Annars var det väl mest .. .. Flum.
Hade verkligen jättejättekul den dagen, saknar japan och henne så otroligt mycket när jag ser den här videon.
大好きだよ。♥

Kommentarer
Postat av: lindaklarin

Åh herregud, när man ser er i .. . kaffekopparna? vid 2:11 HERREGUD OLIVIA xD Du ser ut att föda eller nåt, I LIKE xD<3

2011-02-05 @ 18:22:43
Postat av: Candice

Älskar videon, blir så glad av att se er skratta ^_^

2011-02-06 @ 15:19:51
Postat av: Nathalie

Hej! jag funderar på att bli utbytesstudent och har nån fråga :)

Hur gammal måste man vara för att åka och när åkte du?(hur länge hade du gått på gymnasiet?)

Jag undrar också hur "finansierade" du hela den här grejen? :) bara en fråga efter som jag ska börja gymnasiet nu till hösten och kanske får liiiite svårigheter med kostnaden.... -_-"

tack för svar! :)

2011-02-28 @ 07:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0