ただいま。♥*

*Jag är hemma.♥
Igår åkte jag hem till Oami där jag bodde under mitt utbytesår och myste med min värdfamilj !
De hade tejpat upp en skylt på dörren när jag kom med en bild min värdpappa googlat fram från min myspace, där de skrivit typ "välkommen hem Olivia, vi har saknat dig" ... ♥
Dödens dog lite på dem.
När jag kom gående med all min packning, samma nedrans väg mellan alla risfält som jag gått i ett helt år, så stod min värdpappa utanför och rensade ogräs i en tröja som jag skickat till honom, och min värdmamma och värdsyster kom utspringande ropandes "ORIBIAAAAAAAAA, EEEH, DET ÄR ORIBIAAAAA?!?!?!?"
No shit sherlock. ♥
Vi gick på det lokala okonomiyaki-stället, mitt favoritställe att äta på i Japan, och när vi kom dit så fnissade min värdmamma och beställde plommonvin och öl åt mig för att nu så gäller ju inte utbytesreglerna längre, så det var okej för mig att dricka tillsammans med dem, haha.
Foooooood.
Sedan hoppade jag på ett tåg och åkte och mötte mina finisar för att dra tiiiiiiiilll........
BAM BAM BAAAAM !
Vårt hem den kommande natten .... Det är verkligen himmelriket, MUSSE ÖVERALLTTTTTT. ♥
Imorgon bär det av till själva Disneyland .. Om ni tyckte att det var mycket bilder då, så vänta bara.
Over and out !

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Stannade du i Japan med YFU i 12 månader (ett år)? För så som jag uppfattade det så hade du bara gått i skolan i 10 månader i Japan.

2012-04-10 @ 13:00:34
Postat av: Margareta Borjeson

Jag ar stolt over dig. F.

2012-04-10 @ 14:00:35
Postat av: Anonym

Du bloggar alldeles för sällan :( gillar att kolla in din blogg men du uppdaterar inte D: vill läsa mera om Japan ju ^^ kan du inte berätta om hela resan?

2012-04-19 @ 20:19:58
Postat av: Anonym

Galet fin blogg :D

2012-04-23 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0