ヂスニ−ランド

Disney Land*.
Okej, nu är jag ju förstås hemma i Sverige igen, men jag var alltid så trött på kvällen i Japan att det blev aldrig något mer bloggande där.
SÅ, här kommer den, den stora bildbomben från DISNEY LAAAAAAAND.
Det var så galet mysigt, och eftersom det var påsk när vi var där så var det "HAPPY EEEEEASTEERRR !!!!!" vart man än gick, och då gällde det UPP MED HÄNDERNA framför pannan och låtsas att du hade kaninöron, svara HAPPY EASTER !!, och skam till den som inte gjorde det !
Jag har pillat ihop de flesta bilderna till små collage för att det inte skulle ta hundra år för min blogg att ladda för alla, hoppas det här fungerar bättre.
Först vill jag visa er tåget man åker för att komma från Maihama ( stationen man hoppar av på när man åker tåg för att komma till Disney Land ) för att komma till Disney Land, hotellet vi bodde på och Disney Sea ! Vi åkte en liknande buss när vi skulle därifrån, och då var det Musses röst som hälsade oss välkomna ombord på hans buss och förkunnade de olika hållplatserna. ♥
Paraden. Låten jag har använt i min lilla video som jag lägger in lite längre ner var den som de dansade till i paraden ! We're gonna hop hop hop, dancing to the easter parade ~


Barnsliga .. ? Äh vi leker med stil.

KAJSA ÄR SÅ SÖT HON VAR SÅ FLUFFIG OCH MJUK OCH GOSIG. ♥♥♥♥
Och Nana, som ganska nyligen fått körkort var på väg att bli av med det ( !!! ) då hon körde på Långbens brevlåda ! Som tur är var Långben inte hemma för de höll på att renovera hans hus, så vi flydde fältet kvickt innan han hann anmäla oss !
Nana har en evig kärlek till Långbens son Max ! Gissa vem som gick i taket när vi fick syn på honom ?! Han är väldigt ovanlig att få syn på, och jag tror att han kände på sig vilket troget kärlekskrankt fan han hade bredvid sig när jag fotade honom med henne. Cutest couple evur.♥
Sedan fick Cornelia och Nana självaste Joakim Von Anka på fall !
Sedan var vi ju tvungna att lämna vårt paradis.. Men jag har verkligen hittat en ny liten dröm, som jag blir påmind om varje gång jag får syn på en musse och det är att jag vill verkligen, verkligen jobba med Disney, på något sätt, det skulle verkligen vara helt otroligt.
Hur som helst, här kommer videon, en av anledningarna till att den här uppdateringen dröjde så länge.
Youtube förstörde verkligen kvalitén, men här kan ni få ett hum om hur kul vi hade i alla fall !

Over and out ! ~

Kommentarer
Postat av: Ellie

oh my god! jag älskar din blogg och jag älskar filmen <3

2012-04-26 @ 22:50:36
URL: http://derphest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0