Fångad av en stormvind ..

Typ.
Tyfon idag. Vi gick ut på morgonen och drog till Harajuku, tyckte inte att det var så farligt .... Det slutade med att vi rusade genom as-ösregn utan paraplyer och gick vilse i tunnelbanan. YAY.
Men vi hade ändå en jättehärlig dag. ♥
Dagens jag och C, innan vädret fick spunk. ♥
Söta tjejer. ♥
När vi var inne på Spinns, en jättesöt hej-vi-har-allt-affär kom en av deras staff-chans fram till oss och frågade om hon fick ta outfitbilder på oss till deras hemsida, bad om ursäkt hundra gånger för att hon störde oss medans vi var helt saliga över att få vara med, hon bjöd också in oss till något event med modevisning och grejer, men då är vi inte kvar i japan ...... Men det var ändå kul att hon tyckte att vi var snygga nog att vara med trots att vi släpat oss genom värsta stormen, haha.
Nana och C Mustached me a question, but they shaved it for later.
Dagens inköp ..... Alltså, allt på bilden har jag velat ha och letat efter så längggeeeee. Tshirten är från Super Lovers och var tydligen ganska ny, jag var helt överlycklig över att hitta den, för jag har velat ha en ribcagetröja SÅ länge.
Och Creepers .. ♥
Prisklassen på dem var också perfekt. Nithårbandet rotade C fram till min från djupet i Spinns.
Får jag med mig ett par tartanbyxor och spetsstrumpor hem nu är jag så nöjd, iiih.
Det känns som om det kommer att bli två väldigt härliga veckor, i storm och fint väder, i nöd och lust. Typ.
Nu har C jagat ut Nana ur rummet för att hon stack henne i rumpan med ett nithårband, och Nana står i trosor och tshirt och bankar för att få komma in.. Hmm. Nu ska vi se hur det här bäst ska lösas.
Over and out !

Kommentarer
Postat av: Sandy

SKORNA <3<3<3

Ni kommer vara så fab när ni kommer hem. ;_;

2012-04-03 @ 16:44:28
URL: http://sandysroom.webblogg.se/
Postat av: Mr. No Nose

MUSTACH <3

Fan vad söta ni är ~

2012-04-03 @ 17:38:35
Postat av: ~(>w<)~

hade inte "c" en blogg förut?

typ hestparymmen.blogg.se



har hon bytt blogg eller är den borta, jag kan inte hitta den ;_;

2012-04-06 @ 09:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0